اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح مرکز شبانه‌روزی رفع مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان

با حضور استاندار هرمزگان مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان افتتاح شد.

افتتاح مرکز شبانه‌روزی رفع مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز و با حضور استاندار هرمزگان، مرکز شبانه‌روزی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان افتتاح شد.

این مرکز که در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ایجاد شده، فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری را به سرعت رصد کرده و هدف آن رفع فوری آن است.

فریدون همتی درباره راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد: این تصمیم بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و وزارت صمت صورت می‌گیرد تا با حمایت فوری نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اقدام کند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد:  پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام شده به این مرکز، از طریق بازدید میدانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد تا بتواند به سرعت جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی در شرایط خاص کشور کمک کرده و جریان تولید متوقف نشود.

وی از واحدهای تولیدی خواست تا مشکلات و مسائل خود را به این مرکز اعلام تا پشتیبانی‌های لازم در این زمینه به سرعت صورت گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول