اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

فیلم| مشارکت سفیر ایران در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در یمن

منابع خبری یمنی گزارش دادند که سفیر جمهوری‌اسلامی ایران در یمن در جشن میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) در صنعاء مشارکت کرده است.

فیلم| مشارکت سفیر  ایران در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع یمنی، روز پنجشنبه، گزارش دادند که «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن که به تازگی استوارنامه خود را تسلیم کرده، در جشن میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در صنعاء شرکت کرده است.

 وبگاه خبری «مجتهد نیوز» به نقل از خبرنگار خود در صنعاء گزارش داد که در جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) که روز پنجشنبه، شاهد حضور جمع کثیری از مردم این کشور بود، سفیر ایران نیز با حضور در میدان «السبعین»‌ در این جشن مشارکت کرد.

 

 

حضور گسترده مردم یمن در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)

 

اواخر مهرماه گذشته، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از ورود آقای ایرلو به یمن خبر داده بود. از سال ۱۳۹۴ که جنگ عربستان سعودی و امارات در قالب ائتلاف عربی علیه یمن آغاز شده، این کشور در محاصره این ائتلاف است.

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یمن، روز سه‌شنبه، در دیدار با «هشام الشرف» وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) رونوشتی از استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول