اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم حمایت از ورزش کشتی در سیستان و بلوچستان

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در عرصه کشتی در سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی، هدایت و تربیت این ورزشکاران در استان و معرفی آنان در سطح ملی شد.

لزوم حمایت از ورزش کشتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا دبیر امروز در دیدار با استاندارسیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر ورزشی خاستگاهی دارد و کشتی ورزشی است که خاستگاه آن به سرزمین ایران برمی گردد و رونق و توسعه این ورزش نیازمند توجه و دقت نظر همه مسئولین به ویژه مسئولین استانی و منطقه ای در مقیاس قطب  بندی کشوری است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در عرصه کشتی در سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی، هدایت و تربیت این ورزشکاران در استان و معرفی آنان در سطح ملی شد.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش کشتی، بیان کرد: زمینه سازی برای ظهور و بروز استعدادها زمانی اتفاق می‌افتد که تمهید مقدمات بویژه تامین فضاها و امکانات مورد نیاز صورت گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از نگاه مسئولین ورزشی به شرایط و وضعیت ورزش استان و دلسوزی آنان در مسیر رشد و ارتقا رشته‌های ورزشی، اظهار کرد: این نگاه و توجه در سالهای اخیر و توسعه زیرساختهای ورزشی استان باعث شده تا افتخارآفرینانی در سطح کشوری و بین‌المللی داشته باشیم.

احمدعلی موهبتی از تلاش برای بهره برداری از دو پروژه ورزشی خانه کشتی زابل و ورزشگاه 2000 نفری چابهار خبر داد و گفت: روح سالم در گرو داشتن جسم سالم است و اعتقاد داریم ورزش و حضور در میادین جهانی به نوعی معرفی هویت یک ملت است.

وی افزود: با تمام توان به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در حوزه های مختلف بویژه بخش ورزش و تربیت بدنی هستیم و باید به دنبال آموزش رشته های ورزشی در سنین کودکی برای افراد جامعه باشیم.

این مسؤول ادامه داد: وجود 817 هزار دانش آموز در استان ظرفیت بسیار غنی برای بهره گیری و استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی به خصوص کشتی است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول