اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توصیه ائمه جمعه کرمان به مردم بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک

ائمه جمعه کرمان با بیان اینکه کرونا را باید جدی بگیریم، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک از سوی مردم تأکید کردند.

توصیه ائمه جمعه کرمان به مردم بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های امروز نماز جمعه معیار پیامبر اسلام را انسانیت، بینش، افکار، گفتار و کردار آن حضرت دانست و  اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم (ص) را که موجب خشم مسلمانان جهان شد، محکوم کرد.

وی با اشاره به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: حرکت دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، از وقوع یک کودتای دیگر مانند کودتای ۲۸مرداد جلوگیری کرد و سلطه استکباری در ایران به پایان رسید.

وی گفت: با تسخیر لانه جاسوسی، جریان‌های لیبرالیستی که دنبال سازش با آمریکا بودند منزوی شدند.

امام جمعه شهرستان انار پیرامون بیماری منحوس کرونا گفت: همه ما باید این بیماری را جدی گرفته و به فرموده رهبر معظم انقلاب به کلیه نکات بهداشتی عمل نماییم.

منتظری عنوان کرد: آمار کرونا در شهرستان انار به مرز ۳۰۰ نفر رسیده که علت اکثر این ابتلائات مربوط به جلسات دورهمی‌ها، مهمانی‌ها، جشن تولدها و مجالس ترحیم است.

مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل حل می شود/به فکر معیشت مردم باشید

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظها کرد: در هر حالی باید به یاد حضرت ولی عصر(عج) باشیم و با یاد ایشان خودمان را تربیت و امید را در خودمان زنده کنیم و خودمان را برای ظهورش آماده سازیم.

وی بیان داشت:مردم هم در این زمان باید پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند با زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی هم به خودمان و به دیگران کمک‌ کنیم.

جعفری ادامه داد: با توجه به شرایط موجود مسئولان جلسات را کمتر برگزار کنند و مردم فقط برای کارهای ضروری از خانه خارج شوند در این راستا همواره باید مطیع امر ولایت و رهبری باشیم.

وی ابراز داشت: ویروس کرونا تمام‌ جهان را فرا گرفته و آمار بیماری بالاست تنها کار ما رعایت کامل پروتکل‌هاست.

امام جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم (ص) روحیه استکبارستیزی داشتند با دشمنان با شدت و با خودی‌ها با رافت و مهربانی برخورد می‌کردند این روحیه باید در ما هم باشد.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: باید اخلاق‌مدار باشیم اماهرگز تسلیم دشمن نشویم، در بحث اقتصادی نگاه‌مان به داخل باشد به فکر معیشت و رفاه مردم باشیم.

وی یادآور شد: اهانت رئیس جمهور فرانسه را محکوم‌ می کنیم در حالی که این فرد از توهین‌کننده به پیامبر اکرم(ص) تجلیل کرد لذا با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی نفرت خود را از آمریکا و اروپایی‌ها اعلام می‌کنیم  چرا که آنها هرگز به فکر مسلمانان نیستند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت:سران کشورهای عربی از وحدت با اسرائیل و کشورهایی که خوی استکباری دارند پرهیز کنند چون آنها کاری برای مسلمانان انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول