اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی اصل نخست مقابله با بی‌بندوباری

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی درون و برون مدارس اصل نخست مقابله با بی‌بندوباری است.

مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های فرهنگی اصل نخست مقابله با بی‌بندوباری

سجاد بهرا فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه دیشموک ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: باید با دخالت دادن دانش‌آموزان در عرصه فرهنگی مانع بیراهه رفتن دانش‌آموزان و همچنین مانع نفوذ دشمن در بین آن‌ها شویم.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: دانش‌آموزانی که امروز حماسه‌سازان آینده هستند باید بیشتر مورد توجه مسوولان و خانواده‌ها باشند.

وی گفت: بسیج دانش‌آموزی تشکیلاتی است که کارآمدترین، پاک‌ترین و وفادارترین انسان‌ها  در آن پرورش می‌یابند باید مورد توجه همه باشد.

بهرا گفت: 7 تا 13 آبان هرساله به نام هفته بسیج دانش‌آموزی است که به این نام نامگذاری شده است و ما هم به پاس رشادت‌های 36 هزار بسیجی دانش‌آموز باید این ایام را پاس بداریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه 570 هزار دانش‌آموز بسیجی در 8 سال دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل راه یافتند و باعث به شهادت رسیدن 36 هزار دانش‌آموز بسیجی شدند باید مورد توجه قرار گیرند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: این‌ها ذخائر اصلی مملکت هستند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که آینده مملکت در دست آن‌هاست باید مورد توجه مسوولان باشند.

وی گفت: یکی از شاخص‌های مهم بسیج دانش‌آموزی این است که باید ولایت‌پذیری و استکبارستیزی را در نظر داشته باشیم و بتوانند برای آینده مملکت در مقابل شیطان بزرگ و استکبار جهانی بایستند.

بهرا خاطرنشان کرد: سه مولفه‌ بسیج دانش‌آموزی باید ولایت‌پذیری-ارتقاء سطح علمی و  آموزش‌های آمادگی جسمانی باشد.

وی عنوان کرد: بحث مهم ولایت باید خط مشی بسیج دانش‌آموزی باشد چون دشمن بیکار ننشسته و از رشد و لایت‌پذیری دانش‌آموز بسیجی ما هراس دارد و بیمناک است.

بهرا با بیان اینکه دشمن در حال تدارک برنامه‌هایی برای این قشر است بسیجی و برای منحرف کردن این قشر اهدافی دارد عنوان کرد: امروز دشمن برای اینکه جلوی این رشد را بگیرد از افراد نفوذی خود در همه جای کشور استفاده کرده حتی نفوذ در سطح مدارس را از اولویت‌های خود قرار داده است.

وی گفت: امروز دشمن گسترش فرهنگ غربی و ابتذال و انحراف در مدارس را به شدت پی‌گیری می‌کند و توزیع مواد مخدر در بین دانش‌اموزان مدارس را بهترین برنامه برای جلوگیری از رشد فرهنگی در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: در وزارت خزانه‌داری آمریکا هر ساله بودجه‌ای درنظر گرفته می‌شود که بتوانند دانش‌آموزان را که ذخائر اصلی این نظام هستند از مسیر اصلی خود خارج کنند.

وی تشریح کرد: مسوولان ما باید ترویج بی‌بندباری در بین دانش‌آموزان را مانع شوند که خود معضلی بزرگ است.

بهرا عنوان کرد: مهم‌ترین کار جهت جلوگیری از این بی‌بندباری مشارکت دانش‌آموزان در کارهای فرهنگی است و در کارهای جهادی آنها را تشویق به همکاری کنیم.

وی اذعان کرد: دخالت دادن  دانش‌اموزان‌ در برنامه‌های فرهنگی و توجه به نیاز آنها و تبیین گفتمان ولایت برای آنها و ترویج روحیه ایثار و شهادت باعث می‌شود جلوی نفوذ برنامه‌های دشمن در بین دانش‌آموزان گرفته شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی دیشموک گفت: طرحی در سازمان بسیج دانش‌اموزی با نام طرح شهید بهنام محمدی در حال اجراست که خود پیوندی بین مدرسه، مسجد و خانه است و این طرح الان در دستور کار قرارگاه جهادی است و در تربیت نوجوانان بسیار موثر است.

وی از دیگر طرح‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی به طرح هجرت اشاره کرد و گفت: طرح هجرت در سازمان بسیج دانش‌آموزی خود نوعی برنامه‌ای هم در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که در رفع مشکلات مناطق محرومی همچون دیشموک کمک می‌کند.

انتهای پیام/82027

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول