اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تغییرات مجموعه امامزاده صالح(ع) در ۱۰۰ روز گذشته +فیلم

تولیت جدید امامزاده صالح (ع) تجریش، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده در مدت حضور در این آستان را اعلام کرد.

تغییرات مجموعه امامزاده صالح(ع) در ۱۰۰ روز گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) تجریش گزارشی از طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده در ۱۰۰ روز حضور در این آستان ارائه کرد.

تکمیل مرمت گنبد امامزاده صالح (ع)، خرید و نصب چادرهای سایه‌بان برای رفاه بیشتر زائران، خرید و نصب ضدعفونی کننده دسته پدالی و ضدعفونی کفش برای جلوگیری از کرونا، رنگ‌آمیزی در و پنجره آستان،تعمیر و نوسازی سرویس‌های بهداشتی، نوسازی اتاق خدام، تغییر چیدمان اتاق انتظامات،اصلاح چادرداری‌ها، نورپردازی مجدد و رنگ آمیزی و مرمت سرداب مطهر، روشنایی بخشی به برج نور، تعویض لامپ‌های سبز با یک هزار و ۱۰۰ لامپ قرمز برای ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، بسته بندی متفاوت چادرهای برای پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات عمرانی در ۱۰۰ روز حضور تولیت جدید امامزاده صالح (ع) است.

همچنین برگزاری مراسم عید غدیر با رعایت نکات بهداشتی، تدریس مجازی برای بیش از ۵۰۰ دانش آموز قرآنی، برپایی مراسم عرفه و مراسم محرم با حضور هیأت ریحانه النبی، مفروش کردن بیش از ۴ هزار مترمربع از فضای امامزاده برای سهولت حضور عزاداران با رعایت نکات بهداشتی، برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، برپایی شهادت امام حسن مجتبی (ع، آیین بزرگداشت پیرغلامان و هفتمین کنگره بین‌المللی اربعین، نمایشگاه عکس اربعین و نقاشی بوم به مناسبت اربعین، برپایی نمایشگاه خیریه طلوع نقش ماندگار و همچنین مراسم دعای کمیل در آستان نیز از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دوره مدیریت جدید به شمار می‌رود.

در ادامه فیلمی از این گزارش را مشاهده می‌کنید:

 

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی تیرماه امسال، تولیت جدید امامزاده صالح (ع) شد. پیش از او، حجت‌الاسلام گواهی طی ۱۲ سال به عنوان تولیت امامزاده صالح (ع) فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول