اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی ۱۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۴۷ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه در همدان خبر داد.

آزادی ۱۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه اظهار کرد: در این مدت ۱۴۷ زندانی آزاده شده که ۱۱۱ نفر تا پایان شهریورماه و ۳۶ نفر در مهرماه بوده است.

وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۶۱۴ میلیارد و ۶۶۸ میلیون و ۱۱۷ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ در مهرماه امسال ۱۰۰ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه ۳ مورد بود که مهرماه پرونده‌ای نداشتیم افزود: از ۱۱۲ پرونده مالی، ۸۹ مورد تا پایان شهریور و ۲۳ مورد مهرماه را شامل می‌شد.

وی با اشاره به ۲۹ پرونده مهریه که ۱۳ مورد متعلق به مهرماه بود خاطرنشان کرد:  از سه پرونده نفقه، موردی در مهرماه نداشتیم.

روحانی منش از آزادی ۱۳۲ زندانی مرد و پنج زندانی زن خبر داد و گفت: ۱۰۸ مرد تا پایان شهریور و ۲۴ مرد در مهرماه و نیز سه زن تا پایان شهریور و دو زن مهرماه آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۹۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۸۳ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان بیان کرد: تا پایان شهریور ۹۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون و ۸۳ هزار ریال و مهرماه ۵ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال شکات بخشیده‌اند.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه ۱۸ میلیارد و ۹۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۲۳۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۲۳۴ هزار ریال بود.

وی از ۳۶ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۲۷ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول