اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب انبار روغن احتکار شده در شهر سامن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: در گشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر، یک واحد انبار روغن احتکار شده در شهر سامن کشف شد.

پلمب انبار روغن احتکار شده در شهر سامن

کامران زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی، علی‌رغم فراوانی کالا در بازار و مغازه های موادغذایی و شرایط مناسب تولید در کشور مشاهده می شود برخی از اشخاص سودجو با احتکار کالا و عدم عرضه به موقع و عدم رعایت قیمت‌ها به هر طریقی موجب کمبود کالا و افزایش کاذب قیمت ها شده‌اند.

وی افزود: به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و ایجاد بستر امن برای مردم و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضرورت دارد با استفاده از تمام ظرفیت بازرسان اداره صمت با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان‌های نظارتی، اتحادیه‌های صنفی، بسیج اصناف و دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴، تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌ها با اهتمام جدی در اولویت کاری قرار گیرد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه در گشت بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌ها اداره صمت شهرستان ملایر، یک واحد انبار روغن احتکار شده در شهر سامن کشف شد تصریح کرد: طی تشدید بازرسی های اداره صمت ، یک انبار در شهر سامن که در آن تعداد ۱۳۰ کارتن انواع روغن مایع و ۲۰ کارتن روغن نیمه جامد احتکار شده بود، کشف و ضبط شد و واحد صنفی متخلف به دستور مراجع قضایی پلمب شد.

وی با اشاره به اخطار از طریق پیامک به عمده‌فروشی‌ها و خواروبارفروشی‌های شهرستان ملایر تاکید کرد: چنانجه اجناسی که در سطح شهرستان از جمله روغن‌های خوراکی کمبود مشاهده شود، در انبار موجود داشته باشند و از عرضه آن خودداری کنند احتکار محسوب می‌شود.

زنگنه گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف سریعاً متخلفین شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع ذیربط معرفی می شوند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول