اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۳۱۱ نفر در آستانه‌اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به پرداخت تسهیلات به هزار و ۱۶۴ نفر از متقاضیان گفت: از مردادماه تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی با تعداد اشتغال هزار و ۳۱۱ نفر در شهرستان آستانه‌اشرفیه پرداخت‌شده است.

پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۳۱۱ نفر در آستانه‌اشرفیه

حمید رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه تسهیلات کرونایی به متقاضیان تا اواخر آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون هزار و ۵۱۱ پرونده به میزان ۱۸۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال توسط متقاضیان در سامانه کارا ثبت‌شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به هزار و ۱۶۴ نفر از متقاضیان گفت: از مردادماه تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی با تعداد اشتغال هزار و ۳۱۱ نفر  در شهرستان آستانه‌اشرفیه پرداخت‌شده است.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از اهداف پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده را حمایت از اشتغال دانست و بیان کرد: در ایام کرونا افراد بسیاری کار خود را ازدست‌داده و بنگاه هدی اقتصادی بسیاری تعطیل شدند لذا می‌توان با پرداخت این‌گونه تسهیلات از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان در شهرستان آستانه‌اشرفیه حمایت کرد.

رضایی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات کرونایی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، تعاون  کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، میراث فرهنگی ازجمله دستگاه‌های دریافت‌کننده تسهیلات کرونایی هستند به همین دلیل بانک‌ها در تلاشند تا پرداخت ۱۰۰ درصدی به متقاضیان داشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول