اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تحت هیچ عنوانی نباید به دشمن اطمینان کرد

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه پیامبر اسلام مظهر رحمت و مغفرت و در مقابل کفار سختگیر بودند، گفت: سیزده آبان مظهر نفی استکبار است و نباید تحت هیچ عنوانی به دشمن اطمینان کرد.

تحت هیچ عنوانی نباید به دشمن اطمینان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید رضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا صبح امروز در آئین طرح جهادی مرور و آموزش احکام ضروری اسلام ویژه کارکنان پایور، پیمانی و وظیفه ناجا در سالن اجتماعات فرماندهی ویژه شرق استان تهران با تبریک ایام ولادت با سعادت  پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: اولیاء الهی، پیامبران و امامان مثل ما بشر هستند اما به آن‌ها وحی خطاب می‌شود و دستورات خدا را در زمین اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) آخرین نقطه وصل بشریت بود، گفت: پیامبر(ص) آن‌قدر خوب بودند که هر چه لازم بود برای رهایی بشریت از آتش دوزخ و هدایت به بهشت انجام دادند و هر چه او امر ونهی کرد تأمین کننده سعادت ما انسان‌ها در این دنیا است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا پیامبر اسلام را مظهر رحمت و مغفرت و در مقابل کفار سختگیر بودند، افزود: سیزده آبان مظهر نفی استکبار  است و ما نباید تحت هیچ عنوانی به دشمن اطمینان کنیم.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: بیش از شما به مشکلات اقتصادی مردم و کارکنان ناجا واقف هستم اما تردیدی نیست که ما پیروز خواهیم شد و مردم ورامین جزو پیشتازان خط مبارزه با استبداد هستند و وقتی استبداد در افتاد استکبار هم نابود خواهد شد.

وی بیان کرد: در بُعد فردی سازنده‌تر از نماز نداریم و به آن سطحی نگاه نکنیم چرا که اگر نماز کمتر شمارده شود انواع شهوات بر ما غلبه خواهند کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: در ایام کرونا که تجمعات وجود ندارد در انجام برنامه‌های فرهنگی  کوتاهی نکنید و باید این برنامه‌ها دو چندان شود چرا که فرهنگسازی و امور فرهنگی می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق باشیم.

حجت الاسلام ادیانی تأکید کرد: در عقیدتی سیاسی ناجا در حال حاضر هیچ برنامه عقیدتی اجباری نیست و خود فرد باید غصه بخورد که چرا نبودم و عقیده دارم که ما باید به سوی عزیزان برویم و هدف بیشتر از این دوره پرداختن بیشتر به مسائل خانوادگی، آسیب‌های اجتماعی و  مشکلات جوانان  است.

وی با بیان اینکه در محیط‌های تربیتی مهم برنامه‌های فرهنگی، پرورشی و تربیتی است، ابراز کرد: مجموعه نیروی انتظامی باید با روحانیون ارتباط بگیرند تا تأثیرات این عزیزان در ناجا بیشتر شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: این طرح شاید معایبی داشته باشد که امیدواریم بتوانیم با کمک همه دوستان در ناجا و روحانیون جهادی  محسنات آن را بیشتر کنیم.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به انس نیروهای ناجا با قرآن و مفاتیح گفت: انتظار این است کارکنان محترم ناجا با قرآن، مفاتیح و ادعیه آن بیشتر انس بگیرند تا فضای دل و زبان آن‌ها با حضرت حق بیشتر در ارتباط باشد؛ خداوند به انسان ولایت تکوینی و تشریحی داده و به هیچ بشری به جز انبیاء و اولیاء الهی اطلاعی محز از آن‌ها ندارد، به گونه‌ای اطلاعت از آن‌ها واجب است.

وی در پایان در خصوص اهمیت طرح جهادی مرور و آموزش احکام ضروری اسلام عنوان کرد: این طرح برای ناجا و عقیدتی سیاسی بسیار با اهمیت است چرا که نیروی با ایمان در انجام وظیفه و مأموریت‌ها کوتاهی نمی‌کند و در انجام وظیفه استوار خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول