اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پاکسازی لکه‌های نفتی در بندر بوشهر

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر درباره عملیات مقابله با آلودگی نفتی در بندر بوشهر، گفت: در عملیات مقابله با آلودگی نفتی به دلیل جزر بودن آب دریا، لکه‌های نفتی در حال حرکت به سمت دهانه خروجی کانال بودند که تیم مقابله با آلودگی و همکاری شناور احسان، موفق به پاکسازی لکه‌ها شد.

پاکسازی لکه‌های نفتی در بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  محمد قاسمی امروز در جمع خبرنگاران از موفقیت در انجام عملیات مقابله با آلودگی نفتی در کانال دسترسی بندر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ایجاد آلودگی‌نفتی توسط شناور دلنیا ۲، حد فاصل اسکله صدرا تا اسکله سوخت بندر بوشهر، بلافاصله هماهنگی‌های لازم برای اعزام تیم مقابله با آلودگی صورت گرفت.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر درباره عملیات مقابله با آلودگی نفتی در بندر بوشهر، تصریح کرد: در عملیات مقابله با آلودگی نفتی به دلیل جزر بودن آب دریا، لکه‌های نفتی در حال حرکت به سمت دهانه خروجی کانال بودند که تیم مقابله با آلودگی و همکاری شناور احسان، موفق به پاکسازی لکه‌ها شد.

وی افزود: با توجه به خسارت جبران‌ناپذیری که آلودگی نفتی می‌تواند به محیط زیست دریایی وارد کند، لزوم سرعت عمل در عملیات مقابله با آلودگی نفتی اهمیت بسزایی دارد که خوشبختانه با سرعت عمل تیم اعزامی، لکه‌های نفتی به طور کامل پاکسازی شد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول