اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بستری ۳۳۰ بیمار در گلستان/ فوت ۳ کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۳۳۰ بیمار‌ در بیمارستان‌های استان با علائم کرونا بستری هستند که ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بستری ۳۳۰ بیمار در گلستان/ فوت ۳ کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز پس از جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: گلستان بعد از دو ماه به شرایط قرمز برگشت و در حال حاضر ۳۳۰ بیمار‌ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۲۹ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌گلستان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار کرونایی در گلستان جان باختند اما گلستان کمترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را در سطح کشور داشته است.
فاضل گفت: روند افزایشی بیمار در استان وجود دارد و نگران این هستیم که در‌ هفته‌های آینده شاهد ازدحام بیماران در بیمارستان‌ها باشیم.
وی در‌ خصوص قیمت ماسک در استان گفت: در حال حاضر ماسک به میزان کافی در داروخانه‌های استان وجود دارد و با نرخ دولتی مواد اولیه به کارخانه‌ها داده می‌شود و قیمت ماسک در استان یک هزار و ۳۰۰ تومان است و نظارت تعزیرات در این زمینه با جدیت وجود دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص ابتلای دانش‌آموزان به کرونا تصریح‌کرد: در‌ حال حاضر در طی سه هفته اخیر ۲۰ مورد بستری گروه سنی دانش‌آموزی در بیمارستان‌های استان داشتیم که چهار مورد آن کرونا مثبت شده‌اند.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول