اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بیش از ۷هزار نفر از گروه های اولویت دار در برابر آنفلوانزا واکسینه شدند

رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از تزریق واکسن آنفلوانزا به هفت هزار و ۷۱۴ تن از گروه های پُر خطر و اولویت دار خبر داد.

بیش از ۷هزار نفر از گروه های اولویت دار در برابر آنفلوانزا واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا مهرعلیان، رییس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با اشاره به تزریق واکسن آنفلوانزا به هفت هزار و ۷۱۴ نفر از گروه های پُر خطر و اولویت دار اظهار داشت: همچنان تزریق این واکسن در دستور کار این مرکز است. 

وی افزود : تزریق واکسن آنفلوانزا، در مراکز خدمات جامع سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین، توسط مراقبان سلامت، به صورت رایگان از روز ششم مهر ۹۹ در حال انجام است.

مسؤول سلامت شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت قرار داشتن در گروه های پُرخطر از جمله مادران باردار، افراد در حال دیالیز و یا پیوند عضو، افراد دارای نقص سیستم ایمنی داشته و یا افرادی که در حال حاضر، طول درمان سرطان را سپری می کنند، می توانند به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خویش مراجعه کنند.

وی ادامه داد: افرادی که به HIV/AIDS مبتلا هستند، بیماران تالاسمی ماژور و هموفیلی، بیماران مبتلا به آنمی سیکل سل، افرادی که شیمی درمانی یا رادیوتراپی می شوند  نیز از دیگر گروه های پُرخطر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول