اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محکومیت 437 میلیارد ریالی شرکت «پلی اتیلن » در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: حسب بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز و بر اساس حکم صادره علاوه بر قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 437 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

محکومیت 437 میلیارد ریالی شرکت «پلی اتیلن » در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از رسیدگی به پرونده بزرگ یک شرکت متخلف تولید کننده انواع پلی اتیلن خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: پرونده شرکت متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه بر اساس گزارش کارشناسی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی ابهر تشکیل و تحقیقات تخصصی انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: حسب  بررسی انجام شده و بر اساس گزارشات کارشناسی، تخلف شرکت محرز  و بر اساس حکم صادره علاوه بر قطع سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به مدت سه ماه، به پرداخت جریمه نقدی به میزان 437 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

ممیزی همچنین از اجرای حکم پرونده قاچاق البسه خبر داد و افزود: پرونده با موضوع قاچاق در شعب این اداره کل تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اضافه کرد: پس از قطعیت حکم و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و 440 میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

ممیزی در ادامه از تشدید نظارت و بازرسی بر بازار با توجه به حاکم شدن شرایط کرونایی خبر داد و اضافه کرد: بازرسان سازمان به صورت روزانه گشت مشترک و همچنین بازرسی مستمر از اصناف دارند تا از تخلفات احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول