اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اهانت به پیامبر (ص) حاکی از فقر فکری در مقابل مکتب اسلام است

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) حاکی از ضعف منطق و فقر فکری در مقابل مکتب اسلام است.

اهانت به پیامبر (ص) حاکی از فقر فکری در مقابل مکتب اسلام است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مقدم محمدی‌سلیمانی در آیین مراسم استقبال از سربازان جدیدالورود ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد سراسر نور پیامبر اعظم (ص)، هفته وحدت را یادآور اتحاد و انسجام همه مسلمانان در برابر استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: دشمنان امروز با ترفندهای مختلف سعی دارند تا بین مسلمانان تفرقه‌افکنی کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۵ کرمان در ادامه اهانت به رسول مهربانی را توهین به بشریت قلمداد کرد و گفت: این رفتار حاکی از ضعف منطق و فقر فکری آنان در مقابل مکتب اسلام است.

 

محمدی‌سلیمانی با اشاره به حدیث نبوی در خصوص خصوصیات مومن واقعی و سه خلصت عزت دنیوی، سعادتمندی آخرت و ترس ظالمان از او بیان داشت: به برکت اسلام و قرآن سربازان نیز از زمره مومنین ویژه خداوند هستند.

سرهنگ ستاد نژاد سروری جانشین مرکز آموزش 05 نیز خدمت سربازی را امری مهم، با ارزش و از عبادات اسلام برشمرد و عنوان کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و سربازان جان بر کف است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول