اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اسلام ستیزی غربی‌ها گردن خودشان را خواهد زد

امام جمعه شهرستان پردیس در پی اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) گفت: اسلام ستیزی غربی‌ها گردن خودشان را خواهد زد و آن‌ها را به ذلت خواهد کشاند.

اسلام ستیزی غربی‌ها گردن خودشان را خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران و در پی اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و حمایت رئیس جمهور معلوم الحال فرانسه ضمن محکوم کردن این عمل قبیح و توهین آمیز، اظهار کرد: این توهین یعنی بالا بردن پرچم‌های جاهلیت مدرنِ غربی‌ها، پرچم نوکری شیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: این اقدامشان بالا بردن پرچم شکست‌های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادی ‌خواهان جهان و پیروان مکتب توحید است.

 امام جمعه شهرستان پردیس توهین به پیامبر(ص) را بالا بردن پرچم ترس، وحشت و احساس خطر از توسعه جریان مقاومت در منطقه عنوان کرد و افزود: در مقطعی که تمامیت جبهه کفر و استکبار مقابل جبهه توحیدی اسلام صف آرایی و اهانت به پیامبر(ص) را در دستور کار خود قرار داده‌اند، فرانسه نیز به یکی از بالاترین مقدسات جهان اسلام توهین کرده و دولتمردان این کشور همگی از این مسأله با صراحت و یا غیرمستقیم دفاع کرده‌اند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: از جوانان اروپایی و آمریکایی می‌خواهیم که با تأمل، تفکر و مطالعه در خصوص اسلام، مسلمانان و پیامبر(ص) از طریق قرآن و زندگی پیامبر رحمت(ص) آشنا شوند. 

وی در ادامه با اشاره به آیه ۸ شریفه سوره صف در قرآن کریم بیان کرد: کافران می‌خواهند تا نور خدا را با گفتار باطل و طعنه خاموش کنند و البته خدا نور خود را کامل و محفوظ خواهد داشت.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: این نشان دهنده آن است که دشمنان اسلام که دست به این کار پلید زده‌اند، درمانده و مستأصل شدند و البته با این کار خود پرچم انحراف و خباثت خود را بالاتر برده‌اند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این ابلهان می‌خواهند چراغ الهی را با فوت کردن خاموش کنند، اذعان کرد: این دین ستیزان کور خوانده‌اند و نمی‌دانند خود را به آتش دنیا و آخرت خواهند سوزاند.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که کسانی که به اسلام و پیامبر(ص) اهانت می‌کنند، سرنوشت بدی در انتظارشان است و مانند سلمان رشدی که امروز در روزهای پایانی عمر پلیدش در جنون و دیوانگی به سر می‌برد، به جنون، دیوانگی و خفت گرفتار خواهند شد. 

امام جمعه پردیس تأکید کرد: آن‌ها با این اقدام هتاکانه بازی با آتش را در پیش گرفته‌اند و همه ما می‌دانیم که این در واقع یک توطئه صهیونیستی است و جهان اسلام باید غیر منفعل به این اقدام هتاکانه پاسخ محکم و هوشمندانه بدهد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه ما این اقدام پلید همچنین اقدام دولتشان را محکوم می‌کنیم گفت: دولت فرانسه با بی‌غیرتی از کنار این توهین می‌گذرد و استدلالشان برای این سکوت آزادی بیان است و مانع این اقدامات نمی‌شوند، در صورتی که در همین کشور که مدعی آزادی بیان هستند، سخن گفتن از هولوکاست جرم محسوب می‌شود و افراد را به این جرم به زندان می‌اندازند.

وی  اذعان کرد: کشورهای اسلامی نیز باید هوشیار باشند و مانند چند کشوری که با بی‌غیرتی و با عملکرد نابخردانه خود میدان را برای شیاطین و پست فطرتان آماده می‌کنند نباشند.

امام جمعه پردیس افزود: از سازمان همکاری اسلامی، نخبگان و علمای جهان اسلام انتظار می‌رود که واکنشی قاطع و هوشمندانه‌ای را در این اقدام داشته باشند زیرا آینده و عزت از آن مسلمانان و متقین خواهد بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول