اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری 20 فروشنده مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری 20 فروشنده مواد مخدر در اجرای طرح های پاکسازی در استان زنجان خبر داد.

دستگیری 20 فروشنده مواد مخدر در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه پیشگیری از جرم با مشارکت و همیاری مردم حاصل می‌شود، اظهار کرد: مردم همکاری خوب و تنگاتنگی با نیروی انتظامی دارند که این موضوع به برقراری هرچه بیشتر نظم و امنیت کمک می‌کند.

 وی رضایت مردم را مهمترین هدف نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها دانست و گفت: پلیس کارآمد مدام درصدد دریافت بازخورد اقدام‌های خود در جامعه بوده و از نتایج آن برای اصلاح رفتارها و رویکردها و اقدام‌های خود استفاده می‌کند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: برای عمل به این موضوع و در راستای مطالبات مردمی و ضرورت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق و محلات آلوده در سطح شهر زنجان اجرا شد.

 سردار جهانبخش افزود: اجرای این طرح‌ها که رضایتمندی مردمی را به همراه داشت با برنامه‌ریزی مناسب، هدفمند، شناسایی دقیق مکان‌های آلوده و انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق به منظور، ایجاد امنیت پایدار و آرامش برای مردم به صورت محله محور با هماهنگی مقام قضایی به مرحله اجرا درآمد.

 وی تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر 20 معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس ادامه داد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده بازتاب اجتماعی مطلوب را برای ساکنان محلات بدنبال داشت.

 سردار جهانبخش با تاکید بر ادامه داشتن اینگونه طرح‌ها در سراسر استان خاطر نشان کرد: شهروندان با مشارکت و همکاری خود می‌توانند در ایجاد امنیت اجتماعی سهیم بوده و در صورت اطلاع از فعالیت فروشندگان مواد مخدر، موضوع را از طریق شماره تماس 110 به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول