اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من|ماهشهر سال 88 از لیست مناطق محروم خارج شد

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: در تیرماه سال 88 به استناد ماده مصوب هئیت وزیران ماهشهراز لیست مناطق محروم خارج شد به همین دلیل پس از این مصوبه بخشودگی مالیات بر حقوق دیگر لحاظ نمی‌شود.

فارس من|ماهشهر سال 88 از لیست مناطق محروم خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من»  هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد

«ابراز ناراحتی از افزایش مالیات منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

اما جهانشاه ارزانی بیرگانی مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز  اظهار کرد: شهرستان ماهشهر تا سال 88 جزو مناطق محروم بود بر همین اساس به استناد ماده 92 قانون مالیات، شهروندان از پرداخت 50 درصد مالیات معاف بودند.

وی افزود: اکنون شهرستان ماهشهر  به جز بخش جراحی و روستاهای زیر مجموعه آن صدرصد مالیات را پرداخت می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: شهرستان ماهشهر در تیرماه سال 88 به استناد ماده مصوب هیئت وزیران از لیست مناطق محروم خارج شد به همین دلیل پس از این مصوبه بخشودگی مالیات بر حقوق دیگر لحاظ نمی‌شود.

ارزانی بیرگانی با بیان اینکه سازمان مالیاتی در تصویب این مصوبه نقشی ندارد، عنوان کرد: معمولاً برای حذف یا اضافه کردن شهرها به لیست مناطق محروم یکسری شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی بیان کرد: مالیات بر حقوقی که در این شهرستان کسر می‌شود با سایر شهرها و مناطق استان هیچ تفاوتی ندارد و به هیچ عنوان دو برابر نشده است.

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول