اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعلام برنامه‌های هفته وحدت در کردستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برنامه‌های هفته وحدت در استان را اعلام کرد و گفت: برنامه‌های هفته وحدت در استان با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های هفته وحدت در کردستان

حجت‌الاسلام علی رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سنندج اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم مولودی خوانی و همایش‌ها و تجمعات نیست بنابراین بیشتر فعالیت‌های این اداره کل با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی ارزشمند برای استمرار فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان است، بیان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم و برنامه‌های حضوری اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در فضای مجازی کرد که برگزاری مسابقه ماه ربیع‌الاول از جمله مسابقاتی است که در استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان در ماه ربیع‌الاول اقدام به برگزاری مسابقات مجازی به شیوه های مختلف قرآنی، نقاشی، دلنوشته و غیره کرده‌‍‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: همچنین در این ایام مسابقات دف‌نوازی و مولودی خوانی برگزار می‌شود که این مسابقات در مجموع به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: حمایت از مراسم مولودی‌خوانی پایگاه‌های اجتماعی، فضاسازی محیطی، برگزای مسابقات پیامکی ویژه هفته وحدت، تولید محتوای نمایشی توسط گروه نمایشی آنتی ویروس، تجلیل از روحانیون ایثارگر، مصاحبه با شخصیت‌های علمی و ماموستایان در خصوص ضرورت وحدت اسلامی و پخش در فضای مجازی از جمله برنامه‌های این اداره کل در هفته وحدت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان دیدار و تجلیل از خانواده شهدای روحانی، پیگیری طرح مواسات و همدلی توسط روحانیون و ماموستایان، برگزاری مسابقه با عنوان «پاسخ شما به اهانت به پیامبر اکرم(ص) چیست» را از برنامه‌هایتبلیغات اسلامی کردستان دانست و بیان کرد: بارگذاری دف نوازی و مولودی خوانی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی و نصب بنر ویژه هفته وحدت از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در هفته وحدت است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: همچنین مسابقه بزرگ خانوادگی «من محمد(ص) را دوست دارم» از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه ربیع در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول