اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

از همه ظرفیت‌ها برای برقراری امنیت پایدار در رباط کریم استفاده شود

فرماندار رباط کریم گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهر پرند، حتی اصناف ملزم به برقراری امنیت، نوآوری و ابتکار در این زمینه هستند.

از همه ظرفیت‌ها برای برقراری امنیت پایدار در رباط کریم استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم در چهارمین جلسه مباحث امنیتی و ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ویژه شهر پرند با تأکید بر اجرایی کردن مصوبه شورای عالی امنیت کشور و شورای تأمین شهرستان برای برقرای امنیت شهری و اداری توسط مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان‌شهر، اظهار کرد: حفاظت از ساختمان، تأسیسات و دیگر موارد وابسته به اداره و محل خدمت همانند پیشگیری از سرقت و هرگونه ناامنی در مرحله اول به عهده خود رئیس اداره و پرسنل در قالب پدافند غیرعامل و قانون پیشگیری از وقوع جرم بوده که این مهم درباره بازاریان و اصناف مدیران واحدهای تجاری، مسکونی و محله‌ها نیز صادق است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد مابین نیروی انتظامی، سپاه و دادستانی کل کشور مبنی بر استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه پاسداران برای افزایش امنیت کشور و شهرها گفت: امنیت مردم خط قرمز ما است و به طور قطع با اشخاصی که سعی بر ایجاد ناامنی و سرقت در شهرستان را دارند به شدت برخورد خواهد شد. 

فرماندار شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: طرح‌های گشت رضویون با موافقت شورای تأمین در راستای کمک به نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی، در راستای ارتقای نظم و برقراری امنیت مناطق مختلف شهرستان به زودی فعال می‌شود.

ملکشاهی با تأکید بر حضور مسؤولان در شهرستان تأکید کرد: عدم ترک محل خدمت توسط متولیان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بدون اطلاع و تعیین جایگزین ممنوع است و با مسؤولان خاطی برابر قوانین برخورد خواهد شد و در این خصوص با هیچ مسؤولی تعارف نخواهیم داشت. 

وی با اشاره به افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان برای کسب رضایت آن‌ها، خاطرنشان کرد: به صفر رساندن نارضایتی‌ها از جانب ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باعث رضایت مردم شده که این مهم  از تأکیدات دولت تدبیر و امید است چرا که با خود امنیت و وحدت را به همراه دارد.

به گزارش فارس، این جلسه به میزبانی فرماندهی سپاه ناحیه حیدر کرار(ع) و با حضور نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم و رؤسای سازمان‌ها و ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان در محل شرکت عمران شهر پرند برگزار شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول