اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مشروع

رئیس کل دادگستری استان همدان از حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع خبر داد و گفت: رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه‌ساز جهش تولید می‌شود.

حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مشروع

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری با بیان اینکه از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع حمایت حقوقی و قضایی می‌شود اظهار کرد: کمک به منظور رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط، زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می‌کند.

وی گفت: همواره در طول تاریخ حاکمان مستبد به دنبال تخریب چهره مقدس حضرت رسول گرامی بوده‌اند و اهانت افرادی همچون رئیس جمهور فرانسه هم از این قبیل حرکات وقیحانه است.

رئیس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: این حرکات مذبوحانه ناآگاهانه نیست، بلکه نظام استکباری قصد دارد با تحریک و تهییج احساسات مسلمانان، دست به بهانه‌تراشی بزند و با فتنه‌انگیزی نقشه‌های شوم خود را اجرایی کند.

وی افزود: با این وجود این اراده الهی است که در تمام دوران‌ها اقدامات شوم دشمنان اسلام را به خودشان بازگردانده است.

عدالتخواه با استناد به آیات نوربخش الهی، عنوان کرد: خداوند متعال در آیات جاودانه قرآن کریم، خود معرف پیامبر خاتم(ص) است و ایشان را بهترین اسوه معرفی می‌کند که برای تمام کائنات الگویی بی‌نظیر محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل رئیس قوه قضائیه درباره پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومت در این دستگاه و رفع موانع موجود در دست اجراست تصریح کرد: بر این اساس دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و با ارتباط منظم با فعالان بخش خصوصی و تعامل و تبادل نظر با مسوولان دولتی و غیر دولتی به دنبال حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز و مشروع است.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط زمینه اجرای مطلوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول