اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

همکاری‌های بین‌المللی برای حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی امری مرسوم است

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به موافقتنامه ایران و صربستان برای حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی آن را امری مرسوم در همکاری‌های بین‌‌المللی دانست.

همکاری‌های بین‌المللی برای حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی امری مرسوم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین‌الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس امروز (دوشنبه 12 آبان)  در جلسه علنی و بعد از قرائت گزارش این کمیسیون درباره لایحه موافقتنامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و صربستان برای حفظ نباتات و حفظ محیط زیست و قرنطینه گیاهی اظهار داشت:‌ همکاری‌‌های بین‌المللی برای حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی امری مرسوم است.

وی افزود: ‌وقتی نظام سلطه از همه ابزارهای برای ایجاد مشکلات مختلف علیه دیگران استفاده می‌کند چرا ما خود را از همکاری دوجانبه با دیگران محروم کنیم این در حالی است که صربستان تنها کشوری در اتحادیه اروپاست که قبل از تحریم‌های گسترده آمریکا علیه ایران اقدام به لغو روادید برای اتباع ایرانی کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: روابط ایران و صربستان قبل از آغاز تحریم‌های گسترده آمریکا علیه جمهوری اسلامی خیلی خوب بوده است که این موافقتنامه می‌تواند در توسعه روابط دو کشور تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول