اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز نخستین رزمایش مردمی حافظان سلامت محله/ صف‌آرایی دفاع مقدسی مردم اصفهان در برابر کرونا

صبح امروز مراسم آغاز رزمایش قرارگاه حافظان سلامت با حضور نمایندگان نهادهای حاضر در این طرح برگزار شد.

آغاز نخستین رزمایش مردمی حافظان سلامت محله/ صف‌آرایی دفاع مقدسی مردم اصفهان در برابر کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم آغاز رزمایش قرارگاه مدافعان سلامت با حضور نمایندگان اعضا حاضر در این طرح برگزار شد.

این رزمایش در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در جهت حضور مردم برای مقابله با کرونا با محوریت ائمه جمعه و جماعت و مساجد، برای نخستین بار در کشور برگزار شد؛ این رزمایش در محلات مختلف استان به مدت شش ماه انجام خواهد شد.

افتتاحیه این مراسم به صورت مستقیم از شبکه اصفهان و مساجد فعال در این رزمایش پخش شد.

همچنین در پی هتک حرمت رئیس‌جمهور فرانسه نماینده سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان بیانیه دانشجویان در راستای محکومیت این عمل را قرائت کرد.

سردار مجتبی فدا نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طبق لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت قرارگاه حافظان سلامت با پیش قدمی اصفهان آغاز شد، هدف این قرارگاه خدمت به مردم در راستای آسایش و آرامش آنان است، در شرایط حاد کنونی کشور ضروریست تمام ارکان جامعه به میدان بیایند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان ادامه داد: این قرارگاه مجری مصوبات ستاد ملی کرونا در راستای ماسک‌گذاری، فاصله گذاری فیزیکی، قطع زنجیره انتقال و همچنین آموزش مردم خواهد بود؛ امید است که این قرارگاه بتواند با مشارکت جمعی این ویروس منحوس را ریشه‌کن کند، جای دارد از تلاش دستگاه‌های مختلف تشکر کنم، امیدوارم همانند دوران دفاع مقدس شاهد حضور پرشور مردم در این رزمایش باشیم.

آیت الله سید ابولحسن مهدوی نیز در حاشیه این مراسم بیان داشت: خوشبختانه امسال روز ولات حضرت پیامبر (ص) با روز آزادی‌خواهی یعنی روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی مصادف شده است، امیدواریم با وجود این تقارن شاهد فروپاشی ظالم بزرگ جهان یعنی آمریکا باشیم.

وی ادامه داد: رزمایش این امروز لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، رهبر انقلاب معتقد هستند که مبارزه با کرونا با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج رنگ و بوی مردمی بگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان تشریح کرد: از تمامی مردمی که در این طرح حاضر هستند کمال تشکر را دارم، همچنین از اعضای سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان نیز کمال تشکر را دارم، امیدوارم همچون دوران دفاع مقدس مردم و سپاه و ارتش با یکدیگر همراه شوند تا بتوانیم این ویروس را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول