اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امید است شاهد تعمیق همدلی مسلمانان برای مقابله با دشمنان باشیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امید است شاهد تعمیق وحدت، اخوت و همدلی ملل مسلمان و گسترش مناسبات و همکاری های نیروهای مسلح کشورهای اسلامی برای مقابله با دشمنان امت پیامبر اعظم(ص) باشیم.

امید است شاهد تعمیق همدلی مسلمانان برای مقابله با دشمنان باشیم

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به روسای نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر  وحدت و همدلی و همکاری نیروهای مسلح اسلامی برای تحکیم امنیت و صلح پایدار در جهان اسلام تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

درکمال مسرت و خرسندی ، سالروز ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی ا... علیه وآله) را به جنابعالی و آحاد نیروهای مسلح آن کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیداست به برکت این میلاد فرخنده، در پرتو معارف و آموزه های رفیع و جاودانه قرآن کریم و سیره و سنت نبوی(ص) شاهد تعمیق وحدت ، اخوت و همدلی ملل مسلمان و گسترش مناسبات و همکاری های نیروهای مسلح کشورهای اسلامی برای مقابله با دشمنان امت پیامبر اعظم(ص) و تحکیم امنیت و صلح پایدار در جهان اسلام بوده و بلیه شیوع کرونا نیز هرچه زودتر از جامعه جهانی ریشه کن و نابود گردد.

سلامتی ، موفقیت و سربلندی جنابعالی ، ملت ، دولت  و نیروهای مسلح آن کشور اسلامی  را از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول