اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کمک مؤمنانه| توزیع بیش از ۹۰۰۰ بسته معیشتی در گیلان

در راستای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تعداد ۹ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان آماده توزیع‌شده است.

کمک مؤمنانه| توزیع بیش از ۹۰۰۰ بسته معیشتی در گیلان

سرهنگ احمد ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعداد بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در مراحل قبلی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: در دو مرحله قبلی تعداد ۲۶۱ هزار بسته معیشتی، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی و ۱۵ هزار بسته آموزشی بااعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم در نظر داشتیم که تعداد هشت هزار بسته معیشتی را به نیت هشت هزار شهید گیلان توزیع کنیم، افزود: به همت سپاه و خیران گیلانی تعداد نه هزار ۱۰۰ بسته معیشتی بااعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان آماده توزیع‌شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش در کنار بسته‌های معیشتی به دنبال آزادی زندانیان غیر عمد، اشتغال و طرح ازدواج آسان هستیم، گفت: این مرحله را با کمک پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات در استان اجرایی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی نیز با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان اظهار کرد: از اول رزمایش مواسات در گیلان تاکنون مبلغ ۹۰ میلیارد تومان کمک‌های معیشتی و سبد کالا بین آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش موضوع بهداشت و سلامت را دنبال خواهیم کرد، افزود: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه هم‌زمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز در حال انجام است.

سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با اشاره به تفاوت این مرحله از رزمایش با مراحل قبلی، گفت: در این مرحله جلوه کار بیشتر درزمینهٔ موضوع بهداشت و سلامت است و قرارگاه استانی شکل‌گرفته است و بخش عمده‌ای از قرارگاه‌های محله‌ای نیز شروع به کارکرده‌اند.

سرهنگ محسن جعفری نیز با تبریک فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه مرحله سوم این رزمایش امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش تعداد یک هزار و ۲۰۰ بسته به نیت یک هزار و ۲۰۰ شهید شهر رشت توزیع می‌شود، افزود: اعتبار کلی این بسته‌ها ۲۴۰ میلیون تومان بوده که ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان است.

جانشین سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقلام موجود دربسته‌های کمک مؤمنانه، گفت: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، حبوبات، رب، پنیر، چای، سویا و ماکارونی است.

انتهای پیام/84007/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول