اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افزایش خدمات غیرحضوری به مشتریان خبر داد و گفت: هم اکنون بیشتر خدمات و سرویس‌های مخابراتی به صورت غیرحضوری و با استفاده از خدمات الکترونیک ارایه می شود.

خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، مهندس سید مجید صدری ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری اظهار داشت: تلاش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات سرویس‌ها در بخش فروش و پس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی در تشریح ارایه خدمات غیرحضوری این شرکت اظهارداشت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، از طریق سامانه «مخابرات من»، ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، صدور قبض دوره، به روز، تجمیعی، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی، خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، مشاهده وضعیت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

وی تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸ و غیر فعال کردن خدمات ویژه) و تست سرعت اینترنت، از دیگر قابلیت‌های مهم خدمات غیر‌حضوری شرکت مخابرات ایران است که از طریق سامانه ۲۰۲۰ قابل ارائه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ و رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.

صدری با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد: رسیدگی به مسایل مشترکان در زمینه صورت حساب، تقسیط بدهی، بستن صفر دوم تلفن، اصلاح آدرس مندرج در قبض تلفن، پیگیری در زمینه قطع و وصل مراجع و توفیف و رفع توقیف، نیز از دیگر خدمات غیرحضوری این شرکت است.

وی اضافه کرد: مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری #۲۰۲۰* ضمن اطلاع و پرداخت صورتحساب خود، ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، همه مشتریان شرکت مخابرات ایران با دریافت غیرحضوری خدمات علاوه بر صرفه جویی در زمان، به قطع زنجیره انتقال این ویروس نیزکمک کنند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول