اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مراسم نمادین و محدود روز ۱۳ آبان در اصفهان لغو شد/ نورافشانی آسمان اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به حاد شدن شرایط کرونا دراستان و به‌ویژه شهر اصفهان برنامه اجتماع به مناسبت ۱۳ آبان لغو شد.

مراسم نمادین و محدود روز ۱۳ آبان در اصفهان لغو شد/ نورافشانی آسمان اصفهان

محمد علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به دلیل تقارن با میلاد پیامبر اسلام و حضرت امام صادق (ع) که به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است می توانست همراه با حضور مردم جلوه‌ای از وحدت در مبارزه با استکبار را به نمایش بگذارد تا همت، حرکت و اقدام مردم در برابر توطئه‌های مستکبران نشان داده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا از یک سو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین کنندگان به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام می‌توانست زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در مراسم ۱۳ آبان امسال باشد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در کارگروه های ویژه ۱۳ آبان به این نتیجه رسیدیم که نوع برگزاری مراسم را متناسب با شرایط تغییر دهیم.

وی عنوان کرد: بر همین اساس فعالیت ها به اقدامات تبیینی در فضای مجازی پیرامون چرایی مبارزه با استکبار، دلایل رو به افول دانستن آمریکا و اجرای برنامه‌های محل محور تغییر کرد.

احمدی اشاره کرد: اجرای برنامه راهپیمایی نمادین با رعایت فاصله‌های اجتماعی در فضای باز و در تمام شهرستان های استان اصفهان از برنامه‌های این شورا بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیشنهاد برگزاری مراسم در میدان امام علی (ع) اصفهان با صندلی‌گذاری به فاصله دو متر را به ستاد استانی کرونا ارائه کردیم که با توجه به حاد شدن شرایط استان و به‌ویژه شهر اصفهان با این اجتماع مخالفت شد.

وی اضافه کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا، تصمیم این ستاد در استان اصفهان را پذیرفتیم و اجرای مراسم در میدان امام علی (ع) لغو شد.

احمدی تأکید کرد: سایر برنامه‌های روز ۱۳ آبان به ویژه برنامه‌های کارگروه دانش‌آموزان، فرهنگیان و دانشجویان هم‌چنان پابرجاست و فعالیت‌های محله محور بدون اجتماع مردم به صورت سیار برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: امشب ساعت ۲۰ مراسم نورافشانی در اصفهان و شهرهای استان به همت شهرداری‌ها، کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: عدم عدم اجتماع مردم در مراسم ۱۳ آبان تاثیری در خشم و نفرت مردم از آمریکا و استکبار جهانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۱۳/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول