اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی جزئیات لایحه الحاق موادی به قانون توسعه پتروپالایشگاه‌ها در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از بندهای جزئیات لایحه قانون الحاق 9 تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در جلسه عصر امروز (دوشنبه) این کمیسیون تصویب شد.

بررسی جزئیات لایحه الحاق موادی به قانون توسعه پتروپالایشگاه‌ها در کمیسیون انرژی

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه 12 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست بررسی مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی با حضور نمایندگانی از کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و همچنین بررسی لایحه قانون الحاق 9  تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در دستور کار بود. 

وی افزود: در جریان بررسی و تبادل نظر درباره مسائل فعالان بخش خصوصی حوزه انرژی مقرر شد؛ کمیته‌های مختلف کمیسیون نکات مطروحه را بررسی و گزارش آن را به صحن کمیسیون انرژی ارائه دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: حمایت دولت از بخش خصوصی به منظور به ثمر رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها، تامین مالی، دریافت تسهیلات از بانک‌ها و... از جمله مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی بود. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات لایحه قانون الحاق 9 تبصره به قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی در جلسه گذشته اظهار داشت‌: در جلسه عصر امروز (دوشنبه) بررسی جزئیات آن آغاز شد و یکی از بندها به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول