اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه/ توزیع ماهانه ۱۱۰هزار بسته معیشتی در استان تهران

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مؤمنانه تا پایان سال جاری هر ماه تعداد ۱۱۰هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود.

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه توسط سپاه/ توزیع ماهانه ۱۱۰هزار بسته معیشتی در استان تهران

خبرگزاری فارس از شهرری: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در سطح شهرستان‌های استان تهران آغاز شد و طی مراسمی در آستان شیخ صدوق(ره) با حضور مسؤولان شهرستان ری بسته‌های حمایتی برای توزیع میان نیازمندان ارسال شد. 

ارسال ۷۰سری جهیزیه و ۲ هزار بسته حمایتی برای خانواده شهدا 

سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای اولین رزمایش کمک مؤمنانه، خیزش بزرگی برای مواسات و همدلی انجام گرفت و توانستیم مرحله دوم را نیز به خوبی اجرا کنیم و امروز مرحله سوم این رزمایش را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۷۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان و کم بضاعت اهداء می‌شود، گفت: بنا داریم تا پایان سال جاری هر ماه تعداد ۱۱۰هزار بسته معیشتی و کارت هدیه به نیازمندان و افراد کم درآمد جامعه و به ویژه کسانی که به واسطه کرونا دچار زیان شده‌اند، در سطح استان اهداء کنیم. 

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به اقدامات مؤثر گروه‌های جهادی و بسیجیان در تولید ملزومات بهداشتی و سایر فعالیت‌های جهادی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت و توان بسیج، در راستای کمک به شبکه بهداشت و مقابله با شیوع کرونا، پایگاه‌های بسیج در سراسر استان تبدیل به پایگاه‌های سلامت می‌شوند تا بتوانیم با کمک بسیجیان این ویروس را ریشه‌کن کنیم. 

سرهنگ حیدرنیا در ادامه بیان کرد: ۲هزار بسته معیشتی به همراه پتو و لوازم التحریر برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم تیپ فاطمیون و رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که از طریق واحد ایثارگران نواحی در بین این خانواده‌های عزیز توزیع می‌شود. 

اهدای ۷۱۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط ناحیه ری

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در مراحل قبلی ۹۰ هزار بسته معیشتی بهداشتی و لوازم التحریر تهیه شده و این موضوع با بکارگیری از ظرفیت بسیج، مساجد، ائمه جماعت، صنوف و حمایت مسؤولان ری انجام گرفته است. 

وی گفت: امروز برای مرحله جدید این رزمایش تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شده است که فردا همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) در بین نیازمندان سطح شهرری توزیع خواهد شد. 

تهیه ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ تبلت در بخش کهریزک

امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در این مراسم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی با هم‌افزایی بخشی در شرایط سخت اقتصادی شیوع ویروس کرونا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه شده است. 

وی سپس با اشاره به برگزاری میز مهربانی و اهداء ۷۰ تبلت دانش‌آموزی افزود: طی یک اقدام زیربنایی در حوزه بخش کهریزک در مرحله نخست این طرح صبح امروز ۷۰ تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع که در مرحله دوم در هفته آینده نیز بیش از ۱۳۰ تبلت دیگر اهداء خواهد شد.

بخشدار کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کمپین میز مهربانی یکی از اقدامات ارزشمند برای ایجاد فضای مطلوب آموزشی برای دانش‌آموزان جامانده از تحصیل بود که با حضور گسترده خیران و حمایت‌های سپاه، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری و در مجموع بیش از ۲۰۰ تبلت نیز برای دانش‌آموزان تهیه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول