اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گانتز:‌ نتانیاهو به تعهد خود درباره نخست‌وزیری چرخشی پایبند نخواهد بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع اعضای حزب خود گفت که به این درک رسیده که نتانیاهو به تعهد خود درباره نخست وزیری چرخشی پایبند نخواهد بود.

گانتز:‌ نتانیاهو به تعهد خود درباره نخست‌وزیری چرخشی پایبند نخواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که به اعضای حزب خود (آبی و سفید) گفته که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به توافق حاصل شده با وی درباره نخست‌وزیری چرخشی پایبند نخواهد بود.

بر اساس توافقی که میان گانتز و نتانیاهو در ابتدای تشکیل کابینه حاصل شده بود،‌ قرار است که نتانیاهو در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) از نخست وزیری کنار رفته و گانتز جانشین وی شود.

به گزارش شبکه ۱۲ رژیم‌صهیونیستی، گانتز به اعضای حزب خود گفته است: «من فهمیده‌ام که (نخست وزیر) چرخشی را از نتانیاهو دریافت نخواهم کرد.»

گانتز این سخنان را روز گذشته و در جریان نشست حزب آبی و سفید مطرح کرده است.

 

«گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز هشدار داده در صورتی که تا پایان ماه جاری توافقی درباره بودجه حاصل نشود، حزب آبی و سفید باید برگزاری انتخابات دیگری را به پیش ببرد،‌ این در حالی است که دیگر اعضای حزب درباره شکستن ائتلاف کنونی هشدار داده و اعلام کرده‌اند که باید توافقی در این باره حاصل شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول