اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دیدار اعضای شورای قلعه‌رئیسی با 2 رئیس جدید/تاکید بر حفظ شان مددجویان و استفاده از توان ریش‌سفیدان

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی با 2 رئیس جدید در این بخش به موضوعات مهمی تاکید شد.

دیدار اعضای شورای قلعه‌رئیسی با 2 رئیس جدید/تاکید بر حفظ شان مددجویان و استفاده از توان ریش‌سفیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از تغییر و تحولات در حوزه های مختلف چاروسا به خصوص دادگستری و کمیته امداد اعضای شورای شهر و شهردار با رئیس دادگستری و رئیس کمیته امداد این بخش دیدار کردند.

در این نشست اعضای شورای شهر و شهردار ضمن تبریک انتصابات جدید و آرزوی توفیق و موفقیت برای مدیران گذشته خواستار تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم شدند.

علی فروغی رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در این دیدارها ضمن تبریک هفته وحدت خواستار راه اندازی کمیسیون های مختلف شهرداری شد تا نسبت به درآمد شهرداری توجه ویژه شود.

بیت الله شهید نیک عضو شورای شهر هم در این نشست ها با بیان اینکه آمادگی همکاری با تمامی ادارات را داریم یادآور شد: تعامل و همکاری برای دفاع از امینت مردم یک امر مهم و اساسی است که این آمادگی برای حمایت و همکاری برای حل اختلاف و سازش در پرونده ها دادگستری وجود دارد.

وی در دیدار با رئیس جدید کمیته امداد چاروسا هم با بیان اینکه کار در کمیته امداد به دلیل کمک به مستضعفین از اهمیت ویژه برخوردار است تاکید کرد: این خدمت همراه با حفظ عزت و کرامت مددجویان افتخاری برای همه امدادگران کمیته امداد است.

آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در دیدار با رئیس کمیته امداد چاروسا یادآور شد: کمیته امداد به صورت مکمل می تواند گام های خوبی در مسیر ارائه خدمات مطلوب تر به مددجویان بردارد.

سیدحسن آرمند نایب رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات رئیس قبلی که توانست در خدمت 8ساله خود خدماتی را ارزانی کرد بر حفظ شان مددجویان را یکی از اهم وظایف کارکنان کمیته امداد دانست و تصریح کرد: امیدواریم نسبت به تکریم ارباب رجوع توجه ویژه شود تا اگر مددجویی برای کمک به کمیته امداد مراجعه می کند شان او حفظ شود.

حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا هم در این دیدار ضمن تقدیر از حضور اعضای شورا و شهردار قلعه رئیسی بر وحدت تاکید و بیان کرد: اتحاد و همبستگی با برطرف کردن اختلافات موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می شود.

رئیس دادگستری چاروسا خواستار برطرف شدن اختلافات در مجموعه شهر شد و خاطرنشان کرد: مجموعه دادگستری چاروسا برای راه اندازی کمیسیون های مختلف شهرداری آماده همکاری و بر برگزاری آنها با حساسیت بیشتری توجه خواهد کرد.

وی از راه اندازی سفیران صلح در دادگستری چاروسا خبر داد و تبیین کرد: با تاکید رئیس کل دادگستری استان نسبت به راه اندازی سفیران صلح در دادگستری چاروسا لیست 90 نفره را از اقشار مختلف مردم که بیشتر این لیست از ریش سفیدان و معتمدان است تهیه شده که امیدواریم تا پایان هفته تکمیل و نسبت به راه اندازی سفیران صلح برای حل اختلاف و صلح سازش پرونده ها اقدام شود.

نیک مهر رئیس کمیته امداد چاروسا هم در این دیدارها با تقدیر از حضور اعضای شورای شهر و شهردار و تبریک ایام تصریح کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای ایجاد و تقویت روحیه همدلی و برادری بین مردم مسلمان کشور است.

وی نبود نیرو در کمیته امداد چاروسا را یکی از مشکلات کاری در کمیته امداد دانست و گفت: برای کمک به فقرا و مستضعفان تمام تلاش انجام می دهیم تا حفظ و شان آنها نگه داشته شود و همیچنین از شما می خواهیم تا نسبت به شناسایی خانواده های که از وضعیت بسیار نامناسبی در مناطق مختلف برخوردار است شناسایی تا امداد بتواند کمک خوبی را به آنها انجام دهد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول