اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تاکید ائمه جمعه اهل سنت لامرد و مهر بر حفظ وحدت مسلمانان

ائمه جنوب اهل سنت لامرد و مهر بر حفظ وحدت بیشتر میان مسلمانان تاکید نمودند.

تاکید ائمه جمعه اهل سنت  لامرد و مهر بر حفظ وحدت مسلمانان

شیخ مصطفی نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس  در مهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار داشت: میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) یکی از نعمت های الهی است که موجب خیر وبرکت برای مسلمانان و جهانیان است.

امام جمعه اهل سنت بخش گله دار افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) از سوی خداوند برای هدایت بشریت فرستاده بود که برخی ها تا به امروز نمی توانند این نور و رحمت را ببینند.

وی با اشاره به توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبرگرامی اسلام (ص) گفت: رئیس جمهور فرانسه چون نتوانست در دیپلماسی خود در شرق خاورمیانه تاثیر بگذارد، با این حرکت می خواست مسلمانان را تضعیف و نا امید کنند که شکست خورد.

نوری ادامه داد: با این توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) هفته وحدت جهانی شد و به غرب و شرق اعلام کردیم که مسلمانان همه با هم هستند.

امام جمعه اهل سنت بخش گله دار اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با بصیرت و سخنان حکیمانه‌ خود، مسلمانان را امیدوار می کنند.

در همین زمینه شیخ ناصر صمدی امام جمعه اهل سنت شهر اهل لامرد نیز تصریح کرد: لازمه وحدت در جامعه اسلامی، اطلاعت از امر خدا و رسول خدا است که هر فرد مسلمان را رستگار خواهد نمود.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) اسوه حسنه ای برای جهانیان بودند و اگر می خواهیم در دنیا علمدار امنیت، وحدت و صلابت باشیم باید تابع امر خدا و رسول خدا باشیم.

صمدی خاطرنشان کرد: بزرگ ترین تو دهنی به اسکتبار و معاندین دین اسلام به ویژه کسانی که به ساحت پیامبر گرامی اسلامی توهین کردند حفظ وحدت رویه در میان مسلمانان است که این وحدت رویه باید روز به روز بیشتر تقویت شود.

امام جمعه اهل سنت شهر اهل با بیان اینکه هر چه قدر وحدت رویه در میان مسلمانان بیشتر شود مانع نفوذ دشمنان در میان جامعه اسلامی می شود، بیان داشت: شیعه وسنی در شهر اهل در کنار هم در جهت آبادانی، عمرانی و سازندگی در حال تلاش هستند و وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت کرده اند و اجازه ندادند در راستای حفظ وحدت خدشه ای ایجاد شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول