اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۷ باشگاه بدنسازی در شهرستان ایلام پلمب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: روز گذشته بر اساس بازرسی‌های انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ۷ باشگاه بدنسازی پلمب و موسسین باشگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

۷ باشگاه بدنسازی در شهرستان ایلام پلمب شد

مظفر علی‌شایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام و لزوم نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا مبنی بر عدم فعالیت باشگاه‌های بدنسازی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی روز گذشته ۷ باشگاه بدنسازی پلمب و موسسین باشگاه‌های متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: با دستور مدیرکل ورزش و جوانان نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا در دستور کار ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها قرار گرفته است.

مدرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا ویروس و در راستای عمل به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به این مصوبات با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

گفتنی است؛ ۳۷۸ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان فعال است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول