اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج دانشجویی هرمزگان: خطر صهیونیسم همیشگی است/ پشت پرده تمامی جنگ‌های نیابتی در منطقه استکبار است

بسیج دانشجویی هرمزگان در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان آورده است: سیزدهم آبان هر سال یاد آور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است.

بسیج دانشجویی هرمزگان: خطر صهیونیسم همیشگی است/ پشت پرده تمامی جنگ‌های نیابتی در منطقه استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌اهی هرمزگان در بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان آورده است:

خطر صهیونیسم همیشگی است، آنان همواره بر علیه آرمانهای والای انقلاب اسلامی در حال توطئه چینی هستند و امروز اتاق جنگ همه جنگ های نیابتی منطقه، استکبار و صهیونیسم است.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 1358 نشان دادند که دانش، بینش و ایمان انقلابی می تواند بزرگترین دشمنان نظام و انقلاب را به زانو در آورد.

استبداد و ظلم ضد دانش و آزادگی است و دانش برخاسته از ایمان، محصلان ایرانی حکومت استبدادی وابسته را به عجز می کشاند. 

این تجربه گران سنگ استبداد و استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی بر دوش اصحاب علم و دانش و دانشگاهیان ایران اسلامی می نهد و بر ما واجب می سازد که با تکیه بر تعهد، کسب تخصص و دانش برخاسته از ایمان، مسیر مقدس امام راحل و شهدای راه استقلال و آزادی را ادامه دهیم.

در چالش 41ساله‌ آمریکای جهانخوار با ایران اسلامی، علاوه بر اینکه هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده، بلکه از هیچ جنایت بی‌شرمانه‌ای از جمله ترور ناجوانمردانهی سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی فروگذار نکرده و با تحریم‌ها و گروگان گرفتن معیشت مردم و با عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال نقشه‌های شوم و ننگین خود بوده و هست.

به یاری خداوند متعال ایران اسلامی توانست در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته و با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاوردهای دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه‌ی ملت‌های صلح‌دوست و آزادهی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر، مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه داده و خواهد داد.

تورق تاریخ دشمنی‌های آمریکا با ملت بزرگ ایران اسلامی در سالهای متمادی، به ویژه پس از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که رفتارهای خبیثانه و شیطان صفتانه آمریکا همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بوده که در مقابل، این رفتار پلید وشوم با بصیرت مثال زدنی ملت مقاوم ایران و رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با شکست روبرو شده است.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های هرمزگان ضمن محکومیت جنایات دولتمردان آمریکایی، اعلام می داریم تا پای جان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده ایم چرا که به فرموده ی مولایمان معتقدیم هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول