اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عشائر جنوب سامراء: بقای الحشد الشعبی در مناطق ما ضروری است

عشائر جنوب سامراء در استان صلاح الدین عراق خواستار ابقای نیروهای الحشدالشعبی در مناطق خود شدند و این حضور را برای حفظ امنیت مناطقشان ضروری دانستند.

عشائر جنوب سامراء: بقای الحشد الشعبی در مناطق ما ضروری است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عشائر مناطق جنوبی سامراء در استان «صلاح‌الدین» بر ضرورت ابقای نیروهای الحشدالشعبی در این مناطق تاکید کردند.

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، در جریان حضور یک هیأت از تیپ ۴۱ سازمان الحشد الشعبی در منطقه «المزاریع» که به دعوت عشائر و شیوخ و افراد برجسته این منطقه صورت گرفته بود، شمار زیادی از شیوخ عشائر مناطق مجاور شامل «البوحشمه»، «البوجیلی»، «البوفراج»، «السعود»، «الاحباب» و «بلد»  نیز خود را به این منطقه رساندند.

بر اساس بیانیه الحشد الشعبی، حاضران در این مراسم بر ضرورت مقابله با اتهامات وارده به نیروهای الحشد الشعبی تاکید و تصریح کردند که بقای نیروهای الحشد الشعبی در این مناطق ضروری است زیرا این نیروها نقش مهمی در حفظ امنیت و ارائه خدمات به مردم این مناطق و پشتیبانی از نیروهای الحشد العشائری دارند.

با آزادسازی شهر موصل در تیر سال ۱۳۹۶ و پایان خلافت ادعایی داعش، بسیاری از تروریست‌ها در قالب هسته‌های خاموش در استان‌های عراق به خصوص دیالی، کرکوک، صلاح‌الدین، الانبار و نینوی که شرایط مناسب جغرافیایی برای مانور دارد، مخفی شده و در یک سال گذشته دست به عملیات‌های تروریستی در قالب گروه‌های چند نفره زده‌اند.

تاکنون نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی عملیات‌های متعددی را برای پاکسازی کامل این مناطق از هسته‌های خاموش داعش انجام داده‌اند اما هر بار چند تروریست با حمله به یکی از روستاهای دوردست با هدف ایجاد رعب و وحشت و بزرگنمایی توان داعش اقدام به حملات تروریستی می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول