اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتصاب‌های جدید در تیراندازی قم

مسؤولان جدید پست‌های دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیأت تیراندازی استان قم پس از برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی معرفی و منصوب شدند.

انتصاب‌های جدید در تیراندازی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیراندازی از جمله رشته‌های ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم سال‌های اخیر ورزش قم است که اوج موفقیت آن در سال 2015 با درخشش یکی از دختران مستعد و نخبه این رشته یعنی سیده‌رویا صبح‌خیز و موفقیت وی در کسب نخستین مدال‌ آسیایی تیراندازی قم به رنگ نقره رقم خورد، البته این رشته در گذشته چهره‌ای همچون امیرحسین متوسل را در تیم ملی داشته و تیراندازانی نظیر مینا روحیان و هادی غرباقی نیز از قم عضو تیم‌های ملی در میادین برون‌مرزی بوده‌اند.

البته تیراندازی در سایر بخش‌ها نیز دستاوردهای متعددی را توسط قهرمانان خوشنام خود به دست آورده، مردان و بانوان قم در ترکیب تیم‌هایی با نام‌های مختلف از جمله نظام مهندسی و هیأت تیراندازی در لیگ دسته اول و برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور به میدان رفته‌اند، در انتخابی تیم‌های ملی، رنکینگ‌ها و مسابقات مختلف برنامه‌ریزی شده توسط فدراسیون قابلیت‌های خود و تیراندازی قم را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

در سال جاری که شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی رقابت‌های ورزشی داخل و برون‌مرزی را به حالت تعلیق درآورده، چندین هیأت ورزشی قم به دلیل پایان دوره چهار ساله روسای آنها دست‌خوش تغییر و تحول شدند که یکی از آنها تیراندازی بود و مسوولیت ریاست جدید این هیأت به دبیر سابق یعنی محمدجواد متقیان‌نژاد رسید.

در واقع با پایان چهار دوره چهار ساله ریاست حسین مهره‌ساز و تمام شدن 16 سال حضور این چهره با سابقه و پیشکسوت ورزش قم در راس هیأت تیراندازی، حالا یک چهره جوان ولی با تجربه به نام متقیان‌نژاد در راس هیأت تیراندازی قم حضور دارد و یکی از نخستین اقدامات وی پس از پیروزی در انتخابات مهر ماه، انتصاب سرپرست دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیأت و معرفی یکی از اعضای هیأت رئیسه هیأت تیراندازی بود.

برای این منظور جلسه هیأت تیراندازی استان قم با حضور محمدجواد متقیان‌نژاد و دیگر مسئولان هیأت در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین برگزار شد و حسین مهره‌ساز به عنوان عضو هیأت رئیسه، علی‌اصغر کلهر به عنوان دبیر هیأت و مرضیه فراهانی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی بانوان معرفی و منصوب شدند.

در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان مسائل و پیشنهادات خود را با مسوولان هیأت در میان گذاشتند و در خصوص برنامه‌های پیش‌روی این هیأت به بحث و تبادل نظر پرداختند، همچنین یکی دیگر از موضوعات این جلسه هماهنگی و همکاری بیشتر کمیته‌ها در پیشرفت اهداف هیأت تیراندازی استان قم بود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول