اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی| سفر نایب‌ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به بیرجند/ انصراف والیبال ساحلی استان در رقابت‌های کشوری

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برای شرکت در مجمع انتخاب رئیس هیأت خراسان‌جنوبی به بیرجند سفر می‌کند و تیم والیبال ساحلی استان به‌دلیل کرونای بودن مربی‌اش در رقابت‌های کشوری شرکت نمی‌کند.

اخبار ورزشی| سفر نایب‌ رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به بیرجند/ انصراف والیبال ساحلی استان در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برای شرکت در مجمع انتخاب رئیس هیأت خراسان‌جنوبی به بیرجند سفر می‌کند.

هیأت وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی از چندین‌ماه گذشته به‌دلیل بازنشستگی علی مظفری‌نیا با سرپرستی محمد رضوی اداره می‌شد.

مجمع انتخاب رئیس هیأت وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی با حضور ناظمی نایب‌ رئیس فدراسیون،  مدیرکل ورزش و جوانان، نماینده‌های ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌های ورزشی و رؤسای پنج هیأت شهرستان روز پنجشنبه ۱۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

«علی ناصری»فرماندار شهرستان بیرجند، حجت‌الاسلام «مهدی عبدالرزاق‌نژاد: عضو شورای اسلامی بیرجند و «محمدرضا اکبری» معاون سازمان جهادکشاورزی برای سکانداری هیأت وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی به رقابت می‌پردازند.

انصراف بلندقامتان استان در مسابقات کشوری

تیم والیبال خراسان‌جنوبی در رقابت‌های ساحلی قهرمانی زیر 20 سال انتخابی تیم ملی در بندر امیرآباد بهشهر مازندران شرکت کرد.

این دوره از مسابقات با شرکت ۲۵ تیم از ۱۴ استان کشور از 10 آبان‌ماه آغاز و تیم‌ها در هفت گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بلندقامتان ساحلی خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور در گروه چهار با تیم های گلستان و منطقه آزاد به رقابت می‌پردازد.

همچنین قرار بود تیم والیبال ساحلی زیر 18 سال خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شرکت کند که با توجه به تست مثبت کرونای مربی این تیم از شرکت در رقابت‌ها انصراف داد.

برتری مرشدان استان در رقابت‌های مجازی کشور

مرشدان خراسان‌جنوبی در رقابت‌های مجازی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوش درخشیدند.

مرحله بازبینی و داوری آثار مرشدان کشور برای شرکت در مسابقات مجازی این هنر اصیل به‌واسطه مبارزه با ویروس کرونا غیرحضوری برگزار شد.

«محمد عابد دستگردی» در رده سنی نوجوانان و در بخش آواز توانست امتیازات لازم را برای کسب عنوان برتری در این جشنواره کسب کند و در رده سنی جوانان نیز «علی دهقانی» از خراسان جنوبی در بخش ضرب نوازی به‌عنوان مرشد برتر  این جشنواره نایل آمد.

 آثار مرشدان برتر این جشنواره مجازی برای دریافت رأی نهایی از عموم مردم و علاقه‌مندان به هنر مرشدی در صفحه رسمی شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منتشر شده است.

انتهای‌پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول