اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

خیرین 3 مورد وقف جدید املاک در شهرستان قزوین ثبت کردند

رئیس اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین گفت: از شهریور ماه سال جاری تاکنون ۳ مورد وقف به نیات گوناگون در شهرستان قزوین انجام شده است.

خیرین 3 مورد وقف جدید املاک در شهرستان قزوین ثبت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی، رئیس اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین گفت: از شهریور ماه سال جاری تاکنون ۳ مورد وقف جدید در شهرستان قزوین انجام شده است.

وی افزود: یکی از این وقف‌ها، یک باب منزل مسکونی شامل ۲ طبقه و یک واحد تجاری به متراژ 120 مترمربع در شهر اقبالیه به ارزش ریالی 18 میلیارد ریال به نیت درمان بیماران و ازدواج زوج‌های بی‌بضاعت بوده است که واقف آن قاسم قدیان‌لو بوده و در تاریخ 8 شهریورماه وقف شده است.

این مسؤول ادامه داد: یکی دیگر از وقف‌ها که نخستین وقف جمعی استان بوده است، خرید زمین و ساخت خانهٔ بهداشت به نیت خدمات درمانی و بهداشتی در بخش کوهین، روستای حسام‌آباد به ارزش 5 میلیارد ریال بوده که توسط مرتضی رحمتی، اصغر غیاثوند، اکبر وفاپور، نبی‌الله مرادی و ولی طارمی انجام شده است.

کریمی عنوان کرد: یکی دیگر از وقف‌ها یک واحد آپارتمان در شهر قزوین به متراژ 120 مترمربع و به ارزش تقریبی 27 میلیارد ریال بوده است که واقف آن محمدرضا خادمی و به نیت آزادسازی زندانیان غیرعمد بوده است که در تاریخ ششم آبان ماه انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریهٔ شهرستان قزوین در پایان گفت: امیدواریم فرهنگ وقف و کمک به هم‌نوعان هم‌چنان بیش از گذشته در استان قزوین جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول