اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای ۲۵ دستگاه یخچال به نیازمندان سیاهو به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان

رئیس کمیته امداد سیاهو گفت: با همکاری و مشارکت سپاه امام سجاد (ع) و خیرین، تعداد ۲۵ دستگاه یخچال به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم سیاهو اهدا شد.

اهدای ۲۵ دستگاه یخچال به نیازمندان سیاهو به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نصیر جمالی رئیس کمیته امداد سیاهو اظهار کرد: پیرو رایزنی این نهاد با ستاد کنگره بین المللی 1500 شهید سپاه امام سجاد (ع) و همکاری خیرین، 25 یخچال موردنیاز تعدادی از خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد سیاهو تأمین شد.

جمالی افزود: تعداد ۲۵ دستگاه یخچال به ارزش ۸۲ میلیون تومان با همکاری سپاه امام سجاد (ع) و مشارکت خیرین تهیه و به خانواده ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم سیاهو اهداء شد.

رئیس کمیته امداد سیاهو یادآور شد: هم‌اکنون تعداد یک هزار و ۳۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد سیاهو هستند و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده حدود ۱۵۰ خانواده فاقد لوازم سرمایشی بوده و یا لوازم آنان فرسوده و غیرقابل استفاده است که این نهاد به‌منظور تأمین این میزان لوازم ضروری زندگی علاوه بر منابع مالی خود، نیاز به مشارکت خیران دارد.

این مقام مسئول گفت: خیران عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد و یا با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب نرم‌افزار ناب بر روی تلفن همراه، در تأمین لوازم زندگی و رفع نیازهای ضروری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در منطقه سیاهو همکاری و مشارکت کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول