اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عملکرد هیات رئیسه فعلی شورای استان از فردا غیرقانونی می‌شود

رئیس شورای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم برگزاری انتخابات تعیین هیات رئیسه سال چهارم این شورا، فعالیت هیات رئیسه سال سوم را از فردا غیرقانونی دانست.

عملکرد هیات رئیسه فعلی شورای استان از فردا غیرقانونی می‌شود

فرهاد رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور هیات رئیسه شورا برای مدت یک سال انتخاب می‌شوند و انتخاب بیش از موعد یک سال برای هر یک از اعضای هیات رئیسه فاقد وجاهت قانونی لازم می‌باشد.

رئیس سابق شورای چهارمحال و بختیاری با استناد به اینکه ملاک زمان تعیین انتخابات هیات رئیسه اولین انتخابات خواهد بود، بیان کرد: بر همین اساس با توجه به اینکه اولین انتخابات سال اول هیات رئیسه در تاریخ 15 آبان ماه سال 96 برگزار شده بود انتخابات سال چهارم را نیز می‌بایست قبل از تاریخ 15 آبان ماه 99 برگزار می‌نمودیم که این مهم تا این لحظه انجام نشده است.

رئیسی افزود: در خصوص انتخابات هئیت رئیسه، رئیس شورا می‌بایست قبل از موعد یاد شده تمام تشریفات اداری و قانونی لازم را به عمل آورد لذا دعوتنامه اولین جلسه  انتخابات هیات رئیسه  این شورا یک هفته قبل به اعضا  ارسال و اطلاع رسانی  که به علت حد نصاب نرسیدن اعضا  مورخ لغو شد.

وی اذعان داشت: با توجه به استفساریه قانون شوراها هیات رئیسه فعلی از 16 آبان ماه نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد و با توجه به اینکه عمر یکساله هیات رئیسه کنونی تمام شده و نباید برنامه‌ریزی جدیدی داشته باشد ضمن اینکه مراتب به مقامات مسؤول اطلاع‌رسانی می‌گردد، به اطلاع مردم شریف استان رسانیده از این تاریخ هیات رئیسه سال سوم از پنجمین دوره شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری کان لم یکن می‌باشد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول