اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تدوین استانداردهای بین‌المللی در دستور کار استاندارد

مدیر کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی است، گفت: باید با توجه جدی به کیفیت کالاهای تولیدی استان، با رعایت دقیق مولفه‌های استاندارد اسم استان را سرافراز کنیم.

تدوین استانداردهای بین‌المللی در دستور کار استاندارد

داود کارگرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی و با کیفیت در صدر برنامه‌های کاری اداره کل استاندارد استان زنجان قرار دارد، اظهار کرد: این اداره کل، به عنوان یک دستگاه نظارتی، خود را مکلف می‌داند که از تولیدات داخلی حمایت کرده و با جدیت مسائل و موانع موجود در بخش تولید، واردات مواد اولیه و صادرات واحدهای تولیدی را پیگیری و برطرف کند.

مدیر کل استاندارد استان زنجان حمایت از تولیدات داخلی و با کیفیت شرکت‌های پرتلاش که در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، نقش پر رنگ و بسزایی در جامعه دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند را یک وظیفه انسانی، عنوان کرد و افزود: اداره کل استاندارد استان زنجان، با دارا بودن نیروهای متخصص و مجرب به این وظیفه قانونی خود پایبند است و با جدیت و اقتدار در راستای حمایت از  تولیدات داخلی با کیفیت در استان، گام برمی‌دارد.  

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان ملی استاندارد ایران، تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی است، تصریح کرد: باید با توجه جدی به کیفیت کالاهایی تولیدی استان، با رعایت دقیق مولفه‌های استاندارد اسم استان را سرافراز کنیم.

کارگرزاده افزود: استان زنجان، بستر بسیار مناسبی برای تولید محصولات مورد نیاز عموم مردم را دارد؛ بنابراین با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب، نباید به این باور مردم خدشه ای وارد شود و باید با توجه جدی به کیفیت کالاهایی تولیدی استان، با رعایت دقیق مولفه‌های استاندارد اسم استان را سرافراز کنیم و هر گونه غفلت در بحث کیفیت قابل پذیریش نیست.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: با کنترل و نظارت‌های دقیقی که استاندارد بر روی کیفیت کالا های تولیدی استان، انجام می‌دهد، توانسته‌ایم از آفت ورود کالاهای بی کیفیت به استان و کشور جلوگیری کنیم و مردم به این باور رسیده‌اند که به علامت استاندارد اعتماد کنند.

وی افزود: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد درباره آزمون باسکول‌های ثابت همکف جاده‌ای، در 6 ماهه نخست سال جاری، تعداد 432 باسکول در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، مورد آزمون قرار گرفته است که 87 درصد باسکول‌ها مورد قبول بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول