اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

هرجایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد سپاه ورود می‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر جایی که نظام و انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد حتی کارهای خدماتی، سپاه ورود می کند.

هرجایی که نظام و انقلاب نیاز داشته باشد سپاه ورود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس  از زاهدان، مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: اگر می بینیم که دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون اقدامی علیه ایران اسلامی انجام نداده‌اند به این معنی نیست که نمی خواهند بلکه جرات چنین کاری را ندارند زیرا ما از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار هستیم.

سردار فدوی افزود: با وجود همه دشمنی‌های ایادی استکبار، ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی چند سال پیش قابل قیاس نیست.

این مسؤول گفت: ایمان به خداوند متعال و باور به وعده خداوند از جمله مشخصاتی است که باید یک پاسدار داشته باشد.

وی ادامه داد: فرمانده سپاه در استانها مانند فرمانده کل سپاه در کل کشور است و رسالت و وظایف آن به همان اندازه مهم است.

این مسؤول بیان کرد: هر جایی که نظام و انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد حتی کارهای خدماتی سپاه ورود می کند.

وی با اشاره به معرفی فرمانده جدید سپاه در استان افزود: آقایان سردار شفاهی و سردار گشتاسبی در زمان جنگ و دوران سخت امتحان خود را پس داده اند امیدواریم با شهادت عاقبت بخیر شوند.

سردار فدوی بیان کرد: همه دنیا اعتراف می کنند در کارهای سخت کسی نمیتواند با ایران طرف شود، باید همان برنامه و هماهنگی را هم در مسائل ساده به ویژه اقتصادی به کار بگیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وحدت کلمه بین همه مسؤولان عنایت خدا را به صورت خاص می تواند جلب کند.

وی گفت: برخی از مواردی که مصداق نا امنی اعلام می شود در سایر نقاط کشور بیشتر است و نباید زمینه پیشگیری از سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان را فراهم آورد.

سردار فدوی بیان کرد: نباید اجازه دهیم آثار روانی نا امنی و احساس نا امنی از توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان جلوگیری کند چرا که این استان در شاخص های مختلف امنیتی شرایط بهتری نسبت به سایر استانها دارد.

در ادامه از زحمات سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سابق سپاه سلمان تقدیر و سردار شفاهی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول