اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی سمنان پرداخت شد

تسویه کامل سنوات و مانده مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا پایان سال 98 انجام شد.

مطالبات بازنشستگان علوم پزشکی سمنان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سنوات بازنشستگی و مانده مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تا پایان سال 98 پرداخت شد.

با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه و مدیر برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شامل سنوات بازنشستگی و مانده مرخص‌های پرسنلی تا پایان سال ۹۸ پرداخت شد.

با عنایت به افزایش امید به زندگی در کشور ما، سهم بازنشستگان در ترکیب جمعیتی کشور تغییر یافته است؛ از این‌رو، نقش و اهمیت اجتماعی بازنشستگان در جامعه افزون‌تر از هر زمان دیگر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم بیان کرد: بازنشستگی و سالمندی مرحله خاصی از زندگی انسان محسوب می‌شود. دوران بازنشستگی، تدارک گذر از نقشی دیگر و انتقال به مرحله جدیدی از زندگی است. دوران بازنشستگی پدیده‌ای است که با توسعه اجتماعی- صنعتی عصر حاضر، دارای اهمیت بیشتری شده است.

نوید دانایی با قدردانی از خدمات صادقانه سی ساله بازنشستگان این دانشگاه گفت: حضور بازنشستگان در عرصه‌های مختلف و تراوش اندیشه آنان در مبانی فکری و فرهنگی، سربلندی جامعه را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول