اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| چگونه استان گلستان یکی از امن‌ترین‌ استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری شد؟ یکی از مواردی که سرمایه‌گذار را ترغیب می‌کند در یک استان سرمایه‌گذاری کند، فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری، تسریع در صدور مجوزها و از همه مهمتر وجود امنیت سرمایه‌گذاری است.
۱۳۹۹-۸-۱۵ ۲۱:۰۲ http://fna.ir/f0otc7
0
۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده، شاخص کل امنیت سرمایه‌گذاری در استان گلستان از نظر کمیت از ۲۷/۶ در سال ۱۳۹۷ به ۸۳/۵ در سال گذشته رسید و این به معنی این است که استان گلستان بعد از قم، سمنان، یزد و خراسان جنوبی رتبه پنجم امنیت سرمایه‌گذاری در کشور با به خود اختصاص داده است.
بر اساس آخرین گزارش فصلی اتاق بازرگانی ایران در بهار امسال، استان گلستان در خصوص پایش محیط کسب و کار با ۱۱ پله صعود از رتبه ۲۴ به رتبه ۱۳ ارتقاء پیدا کرده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که مجموع سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در تاریخ استان گلستان ۴۸۸ میلیون دلار است که ۳۱۰ میلیون دلار آن مربوط به سال گذشته و سال جاری است که مبداء این سرمایه‌گذاری‌ها از کشورهای ترکیه، اوکراین، قزاقستان، افغانستان، هلند و چین است.
داود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص اینکه چگونه استان گلستان یکی از امن‌ترین‌ استان‌های کشور برای سرمایه‌گذاری شد، گفت: حذف قوانین اضافی، کوتاه کردن مسیرهای اداری و دسترسی سرمایه‌گذاران به اطلاعات لازم سرمایه‌گذاری در استان گلستان بخشی از اقداماتی بوده که شاخص محیط کسب و کار استان را بهبود بخشیده است.

فیلم کامل این مصاحبه که اقدامات اداره کل اقتصاد و دارایی استان گلستان و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و مجموعه مدیریت استان که برای این موفقیت تلاش کردند از سوی مدیرکل این اداره کل تشریح شده را مشاهده فرمایید:

 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول