اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آغاز پرداخت تسهیلات به‌زراعی باغات و بهسازی کارخانه‌های چای

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات اعطاشده به چای‌کاران و کارخانه‌های چای در کشور گفت: تسهیلات باغات چای چهار درصد و با بازپرداخت چهارساله و تسهیلات کارخانه‌های چای هفت درصد و با بازپرداخت هفت‌ساله است.

آغاز پرداخت تسهیلات به‌زراعی باغات و بهسازی کارخانه‌های چای

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب جهانساز امروز در جمع خبرنگاران با تسهیلات بهزراعی باغات و بهسازی کارخانه‌های چای به دو روش انجام می‌شود، اظهار کرد: برای بهزراعی و بهسازی باغات و کارخانه‌های چای تسهیلات سرمایه در گردش با سود چهار درصد و تسهیلات سرمایه‌گذاری برای عملیات هرس و تجهیز دستگاه‌ها اعطا می‌شود‌.

وی با اشاره به مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات اعطاشده به چای‌کاران و کارخانه‌های چای در کشور گفت: تسهیلات باغات چای چهار درصد و با بازپرداخت چهارساله و تسهیلات کارخانه‌های چای هفت درصد و با بازپرداخت هفت‌ساله است.

رئیس سازمان چای کشور با ابراز ناراحتی با افزایش کودهای شیمیایی در کشور افزود: اولویت سازمان چای در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تأمین کودهای شیمیایی و احیا باغات چای بوده و در این خصوص تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به چای‌کاران پرداخت می‌شود.

جهانساز با اذعان به اینکه پرداخت تسهیلات به چای‌کاران از ماه آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی ما پرداخت ۵۵ میلیارد تومان بازپرداخت به چای‌کاران و کارخانه‌های چای است لذا از تمامی چای‌کاران درخواست دارم هر چه سریع‌تر به دفاتر اداره چای در شهرستان‌های خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول