اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضعف اسرائیل در برابر حملات موشکی و سایبری/ گرانی‌های بی‌منطق باید کنترل شود

امام جمعه قشم گفت: حملات موفقیت‌آمیز سایبری به دو شبکه آب و برق رژیم اشغالگر بیانگر ضعف آنان در برابر موشک و جنگ سایبری است.

ضعف اسرائیل در برابر حملات موشکی و سایبری/ گرانی‌های بی‌منطق باید کنترل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: حملات موفقیت آمیز سایبری به دو شبکه آب و برق اسرائیل که سرتاسر این رژیم اشغالگر را خاموشی و وحشت فرو برد پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت است.

وی افزود: امروزه رژیم کودک‌کش صهیونیستی نه تنها در برابر موشک بلکه به لحاظ سایبری نیز در موضع ضعف قرار دارد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: دستگیری سرکرده اصلی گروهک تروریستی و نژادپرستی الاهوازیه توسط اطلاعات سپاه درس عبرتی برای تمام گروهک‌ها است.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد:گروهک‌های تروریستی بدانند هر کجا که باشند تحت اشراف نیروهای اطلاعاتی هستند و دیر یا زود به چنین سرنوشتی گفتار خواهند آمد.

تمامیت ارضی کشورها باید حفظ شود

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: بیانات رهبری در خصوص جنگ 2 کشور همسایه ایران که عمیقا موجب اندوه می‌باشد درسی است برای همه فعالان سیاسی و سرزمین‌های اشتغال شده باید مطابق با حقوق بین‌المللی و احترام به تمامیت ارضی کشورها آزادسازی شود.

وی با بیان اینکه امنیت ارامنه در قره باغ باید حفظ شود و به جان آن‌ها تعرضی نشود، گفت: مرزهای بین‌المللی ایران اسلامی نباید مورد تعرض قرار بگیرد و تروریست‌ها بدانند اگر به این مرزها نزدیک شوند با واکنشی قاطع و سخت مواجه می‌شوند.

نتیجه انتخابات آمریکا تسریع سقوط استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه مسائل کشوز نباید به خارج گره بخورد، تصریح کرد: نتایج انتخابات آمریکا هر چه باشد شتاب بخش سقوط استکبار جهانی است.

دکتر تارم افزود: عمق فساد، تقلب و تخلف در آمریکا این است که مجری برگزاری انتخبات آن به تقلب گسترده اذعان دارد.

وی با بیان اینکه عملا کسی جز 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا نمی‌تواند به ریاست جمهوری دست یابد، اظهار داشت: آرای مردمی در برابر الکترال نادیده گرفته می‌شود و احترام به آرای مردمی در این کشور به طور جد زیر سوال است.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: همچنین اگر شخص بازنده شکایت و دادگاه حکم کند که باید رئیس جمهور شود چنین خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنین کشوری چگونه به خود حق انتقاد و اظهار نظر در خصوص انتخابات سایر کشورها بویژه جمهوری اسلامی ایران می‌دهد؟ تمام مراحل انتخابات آمریکا دارای مشکل است و ابتدا باید مسائل خود را حل کنند تا آرای مردمی این کشور جایگاه واقعی خود را بیابد.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه آمریکا بواسطه این انتخابات دچار زلزله‌ای شدید شده که تا مدت‌ها باید گرفتار پس لرزه‌های آن باشد، گفت: چگونه عده‌ای مسائل ایران را به چنین کشوری گره می‌زنند؟

حجت‌الاسلام تارم عنوان کرد: هر چند انتخابات آمریکا تاثیرات کوتاه مدت و گذرایی خواهد داشت اما باید به توان ملی تکیه کرد و دولت و مسوولان نظارتی باید بر گرانی‌های بی‌منطق و بی‌دلیل کنترل مستمر داشته باشند.

«همت» رمز سعود و سقوط انسان است

امام جمعه شهرستان قشم در خطبه نخست نیز گفت: یکی از مصادیق تقوا پرهیز از اسراف در نعت‌های الهی است چرا که یکی از گناهان کبیره به شمار می‌رود و خداوند اسراف کنندگان به عنوان برادران شیطان معرفی می‌کند.

حجت‌الاسلام تارم افزود: در منابع ملی باید نهایت صرفه‌جویی صورت پذیرد و حقوق نسل‌های آینده به بهترین شکل مد نظر باشد.

وی با اشاره به معارف امام علی(ع) نهج‌الابلاغه ادامه داد: ارزش هر انسانی به اندازه همت اوست و هرچه همت انسان بزرگ بوده و آینده‌نگر باشد، ارزش انسان نیز بیشتر خواهد بود.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: انسان، خلیفه خدا در زمین است و باید از استعدادها و ظرفیت‌های خدادای خود در این راستا بهره‌ بگیرد و استعدادهای خود را به منصه ظهور برساند.

حجت‌الاسلام تارم ابراز داشت: هیچ امری به اندازه همت، انسان را بالا نمی‌برد و هیچ چیز به اندازه شهوت‌پرستی و دنیا طلبی انسان را به سقوط نمی‌کشاند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم، خاطرنشان کرد: همت والا از ویژگی‌های بارز این شهید است و توانست با عزم راسخ خود به پدر موشکی ایران اسلامی تبدیل شد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: نابودی اسرائیل غاصب و آزادی فلسطین از آرمان‌های شهید طهرانی‌مقدم است که رهروان راه شهدا در آینده‌ای نزدیک آن را تحقق خواهند بخشید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول