اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سیاست استکبار جهانی تفرقه در جهان اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: امروز سیاست‌های استکبار جهانی من‌جمله فرانسه این است که در جهان اسلام تفرقه بیندازند که هرگز ره به جایی نخواهند برد.

سیاست استکبار جهانی تفرقه در جهان اسلام است

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین با اشاره به اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: امروز بیش از ۱۰ میلیون مسلمان در فرانسه وجود دارند و ترس سردمداران فرانسه و کلیسای کاتولیک فرانسه از موج اسلام‌گرایی در فرانسه باعث شده که این حمله پیش‌دستانه را به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام انجام می‌دهند.

وی گفت: دیدیم که بازتاب این اقدام خبیث در جهان اسلام بالعکس بود و چطور دندان‌شکن جواب این فرد ملعون را در سطح جهان اسلام دادند و قطع به یقین این نوع حرکت‌ها باعث شناخت بیشتر از ساحت قدسی نبی رحمت و مکرم اسلام و باعث کنجکاوی جوانان فرانسه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) ورامین بیان کرد: پیامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین خصوص صادر کردند بسیار موجز، گویا و خلاصه بود که در واقع این اهانت رئیس جمهور فرانسه را نوعی توهین به شعور ملت فرانسه قلمداد کردند و از جوانان فرانسوی خواستند که به این موضوع عکس‌العمل نشان دهند و دیدیم خیلی مضمومانه آمدند و صفحه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در فضای مجازی بستند که این نشان‌دهنده آن است که آن‌ها منطق ندارند و چهره واقعی غرب همینی است که حضرت آقا در پیام‌شان فرمودند.

سرگرد تاجیک ادامه داد: آن‌ها همانطور که دیروز از منافقین و صدام حمایت می‌کردند امروز هم در یک چهره عامه‌پسند و اتوکشیده و به قول رهبر معظم انقلاب ادکلن و کراوات‌زده همان خون‌خوارانی هستند که به حمایت از صدام و منافقان پرداختند و بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار را منافقان به شهادت رساندند.

وی افزود: امروز سیاست‌های استکبار جهانی و من‌جمله فرانسه این است که در جهان اسلام تفرقه بیندازند و از شیعه انگلیسی و سنی و آمریکایی در برابر نگاه وحدت‌آمیزی که از طرف جمهوری اسلامی و بسیاری از متفکران جهان اسلام منتشر و دنبال می‌شود در واقع قرار بگیرند که آن‌ها هم ره به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) ورامین در پایان خاطرنشان کرد: آقای روژه گارودی به جرم تحقیق درخصوص هولوکاست به زندان محکوم شد اما توهین به پیامبر(ص) به بهانه‌ حمایت از آزادی بیان نه تنها محکوم نمی‌شود بلکه مورد حمایت هم قرارمی‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول