اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حمایت قاطع دادگستری کرمانشاه از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا/ با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم

رئیس دادگستری استان کرمانشاه، از حمایت قاطع از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: بدون هیچگونه تعارفی با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم.

حمایت قاطع دادگستری کرمانشاه از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا/ با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص گله‌مندی مردم از شلوغی دفاتر خدمات قضایی، اظهار داشت: به دنبال افزایش تعداد این دفاتر هستیم، اما افزایش دفاتر چاره کار نیست چرا این همه مراجعه کننده داریم؟ مردم هم کمک کنند این همه مراجعات لازم نیست.

وی با تاکید بر بحث سازش، گفت: سازش بهترین راه زندگی است اختلافات را خارج از داگستری ختم به سازش کنید؛ ما هم از هر ظرفیتی برای سازش در پرونده ها استفاده می‌کنیم تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها،کدورت‌ها از بین برود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن درخواست از مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای درست انجام دادن وظایف خود، گفت: کار مردم را معطل نگذارید چون که به موضوع ترک فعل مدیران رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه از حمایت قاطع دادگستری کرمانشاه از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: وقتی در این ستاد مصوب می‌شود که مردم برای حفظ سلامتی خود و قطع زنجیره کرونا نباید تجمعی داشته باشند و مراسم عروسی و ختم برگزار نباشد، قطعا این مصوبه مورد تائید ما هم هست و بدون هیچگونه تعارفی با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم.

توسلی‌زاده اشاره‌ای هم به سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمانشاه داشت و گفت: این سفر قرار بود طی هفته‌ها گذشته صورت بگیرد که متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی مقدور نشد، ولی حتما در آینده انجام می شود که این سفر خیر برکتبسیاری را برای استان به دنبال دارد و  بحث حل مشکلات زندانیان، توجه جدی به بحث سازش و حل مشکل کارآفرینان  ازبرنامه‌های این سفر خواهد بود.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول