اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۱۵۰۰ تاکسی در کرج به کیف پول الکترونیک تجهیز می‌شوند

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج گفت: سامانه پرداخت الکترونیک به صورت پایلوت در خطوط پرتردد و پرمسافر شهرکرج تا پایان ماه جاری اجرایی می شود.

۱۵۰۰ تاکسی در کرج به کیف پول الکترونیک تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد یساولی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در راستای رفاه حال شهروندان و رانندگان تاکسی، اقدامات موثری با همکاری سازمان فاوا و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج در خصوص کیف پول الکترونیک صورت گرفته است، گفت: هفته گذشته مصوبه شورا در خصوص بانک عامل و افتتاح حساب بانکی اخذ   و (QR) کیوآرکدها تهیه شده که پس از تحویل سازمان فاوا به سازمان حمل و نقل  شهرداری کرج، در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: اطلاعات مربوط به خطوط، حساب بانکی و مشخصات  ۱۵۰۰ نفر از رانندگان اخذ شده و بر روی (QR) کیوآرکد بارگذاری و بین رانندگان توزیع می شود که این طرح قرار است تا پایان  ماه جاری رونمایی شود  و مورد بهره بردارری قرار گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طرح کیف پول الکترونیکی به صورت پایلوت در خطوط پرتردد و پرمسافر شهرکرج اجرایی می‌شود، گفت: شهرداری کرج تمام توان خود را در راستای رفاه شهروندان و رانندگان تاکسی و اجرای طرح  پرداخت آسان به کار بسته تا در اسرع وقت بتوانیم شاهد قطع زنجیره کرونا در حوزه حمل و نقل شهرداری کرج باشیم. 

افزایش قیمت خودرو، معضلی جدی برای تعویض تاکسی‌های فرسوده

وی در بخش دیگری در خصوص  تعویض تاکسی‌های فرسوده تصریح کرد: افزایش چشمگیر قیمت خودرو، معضلی برای تبدیل تاکسی‌های فرسوده،  نوسازی ناوگان حمل و نقل در حوزه  تاکسی‌ها و خارج از توان رانندگان تاکسی است.

یساولی اظهار کرد: با توجه به افزایش چشمگیر قیمت خودرو و عدد ناچیزی که بابت اسقاط خودروهای فرسوره برداشته می‌شود، تعویض خودرو در توان تاکسی دار نیست. 

وی با بیان اینکه  نشست‌های متعددی توسط سازمان حمل و نقل شهرداری کرج با بانک‌ها در خصوص ارائه تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی برگزار شده است، افزود: تلاش می‌کنیم تا از طریق تعامل با بانک‌ها و ارائه تسهیلات کم بهره به تاکسی داران، در این زمینه گام موثری برداریم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول