اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه سمتش را ترک می‌کند

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در تماس با چند مقام اروپایی و عرب از قصدش برای ترک سمت خود خبر داده و گفته سیاست کشورش در سوریه پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییری نمی‌کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه سمتش را ترک می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جیمز جفری» نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه با چند مقام اروپایی و عربی و همچنین معارضان سوری تماس‌ گرفته و به آنها گفته که ماموریت او رو به پایان است و سیاست آمریکا با روی کار آمدن احتمالی «جو بایدن» تغییر نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه «الشرق الاوسط»، «جوئل ریبرن» فرستاده ویژه واشنگتن در امور سوریه که از زمان انتصاب جفری در میانه سال ۲۰۱۸ در اغلب جلسات او حضور داشته، ماموریت وی را برعهده خواهد گرفت.

به گفته مقام‌های اروپایی که از تماس جفری خبر داده‌اند، این نشان می‌دهد که سیاست آمریکا در مرحله تشکیل دولت جدید این کشور ادامه خواهد یافت.

جفری پیشتر هم در مصاحبه‌ای گفته بود سیاست کشورش در سوریه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری تغییری نمی‌کند.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «سوریا تی.وی»، وی علی‌رغم احتیاط و محافظه‌کاری در پاسخ به سؤال‌های مطرح شده درباره اقدامات آتی دولت آمریکا، گفت که پیش‌بینی نمی‌کند سیاست‌های این کشور درباره حضور نظامیان آمریکا در سوریه، سیاست اعمال تحریم و موضع آمریکا در قبال حضور ایران در سوریه تغییر کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول